hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jelentkezz, ha önkéntesként is dolgozol!

Készülő cikkünkhöz keresünk a kommunikációs iparágban dolgozók közül olyanokat, akik szabadidejükben önkénteskednek. Szeptember 3-ig várjuk a jelentkezéseket, részletek alább!

hirdetés

A Kreatív egyik cikkéhez olyan szereplőket keresünk, akik kommunikációval foglalkoznak - tehát reklám-, média-, vagy online ügynökségnél, médiumnál, vagy marketinges pozícióban dolgoznak -, emellett pedig önkéntes munkát is végeztek, vagy végeznek.

Várjuk tehát a személyes jelentkezéseket, vagy ajánlásokat szeptember 3-ig önkéntes tárgymegjelöléssel a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre, az alábbi kérdések kitöltésével (ajánlásnál nem fontos mindet kitölteni): 

  • önkéntesként dolgozó neve
  • munkahelye
  • pozíciója
  • elérhetősége
  • hol, mit és meddig/mióta dolgozott/dolgozik önkéntesként

Személyes jelentkezésnél kérjük írd le, hogy miért lettél önkéntes, mit vártál és mit kapsz tőle?

Néhány önkéntest bemutatunk a cikkünkben, de ha túl sok jelentkezés, vagy ajánlás érkezik, akkor az emailek alapján fogunk válogatni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés