hirdetés
hirdetés
hirdetés

Iványi Orsolya Londonba megy

Iványi Orsolya csatlakozott a Grey G2 nevű márkaaktivációs ügynökséghez, ahol az EMEA régió vállalati kommunikációs menedzseri pozícióját tölti be. 

hirdetés

Iványi Orsolya a Grey G2 nevű márkaaktivációs ügynökség EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) vállalati kommunikációs menedzsere lesz. Megbízása 9 hónapra szól Londonban. Feladata a G2-márka ismertségének növelése lesz a régióban, felügyelve az országok külső és belső kommunikációját.

Iványi Orsolya korábban dolgozott többek között a Vodafone Magyarországnál pr-vezetőként, a Wizz Airnél vállalati kommunikációs menedzserként, valamint a Greynél senior pr-menedzserként.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Márkakampányt indított és ezzel együtt új vállalati célkitűzéseket határozott meg az Accenture tanácsadócég. 

A film pár hete elnyerte a Velencei TV Fesztivál Arany Oroszlánját, most a 10. Lovie-n esélyes.

Október 20-án indult el a Social Design Network (SDN) nyolc országban, tizenegy partneregyetem bevonásával.

hirdetés

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés