hirdetés
hirdetés
hirdetés

Iványi Orsolya Londonba megy

Iványi Orsolya csatlakozott a Grey G2 nevű márkaaktivációs ügynökséghez, ahol az EMEA régió vállalati kommunikációs menedzseri pozícióját tölti be. 

hirdetés

Iványi Orsolya a Grey G2 nevű márkaaktivációs ügynökség EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) vállalati kommunikációs menedzsere lesz. Megbízása 9 hónapra szól Londonban. Feladata a G2-márka ismertségének növelése lesz a régióban, felügyelve az országok külső és belső kommunikációját.

Iványi Orsolya korábban dolgozott többek között a Vodafone Magyarországnál pr-vezetőként, a Wizz Airnél vállalati kommunikációs menedzserként, valamint a Greynél senior pr-menedzserként.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés