hirdetés
hirdetés
hirdetés

Iványi Orsolya Londonba megy

Iványi Orsolya csatlakozott a Grey G2 nevű márkaaktivációs ügynökséghez, ahol az EMEA régió vállalati kommunikációs menedzseri pozícióját tölti be. 

hirdetés

Iványi Orsolya a Grey G2 nevű márkaaktivációs ügynökség EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) vállalati kommunikációs menedzsere lesz. Megbízása 9 hónapra szól Londonban. Feladata a G2-márka ismertségének növelése lesz a régióban, felügyelve az országok külső és belső kommunikációját.

Iványi Orsolya korábban dolgozott többek között a Vodafone Magyarországnál pr-vezetőként, a Wizz Airnél vállalati kommunikációs menedzserként, valamint a Greynél senior pr-menedzserként.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

hirdetés

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés