hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dirk Gerkens távozik az RTL Magyarországtól

Nyilvánossá vált, amit már egy-másfél hónapja is lehetett hallani a magyar médiapiacon és több sajtótermék is megszellőztette korábban: Dirk Gerkens távozik az RTL-től, helyére ideiglenesen Andreas Rudast nevezték ki. 

hirdetés

Az RTL Csoport a mai napon bejelentette, hogy Andreas Rudast azonnali hatállyal kinevezte az RTL Magyarország ideiglenes vezérigazgatójává. Andreas Rudas emellett megtartja eddigi pozícióját is, és továbbra is ő lesz az RTL Csoport közép-európai és ázsiai ügyekért felelős regionális alelnöke.

Dirk Gerkens részére, aki 2001 óta sikeresen vezette az RTL Magyarországot, az RTL Csoport vezető beosztást ajánlott az RTL Csoporton belül. Azt nem írják, hogy Gerkens elfogadta-e az ajánlatot. 

Az RTL Magyarország végleges vezérigazgatójának kinevezésére később kerül sor. A magyar társadalommal való kapcsolatok erősítése érdekében a Csoport azt szeretné, hogy az RTL Magyarország új vezérigazgatója egy helyi, magyar vezető legyen.

Az RTL bejelentése a piacot aligha lephette meg, hiszen másfél hónapja lehetett hallani, hogy ez rövidesen meg fog történni. Nyilvánosságra két hete került, amikor a Magyar Narancs megírta: az RTL reklámadócsökkentésének fejében a magyar kormány, különösen Lázár János miniszterelnökséget vezető miniszter Dirk Gerkens távozását követelte a német tulajsonos Bertelsmanntól. Akkor azt is írta a Magyar Narancs, hogy információi szerint barátságtalan alkudozás folyik Gerkens és az RTL Group vezetősége között a „csendes távozás” kondícióiról. 

Gerkens az utóbbi egy évben kirobbant médiaháború egyik legfontosabb szereplőjévé vált. Miután a kormány deklaráltan az RTL Klub tönkretétele miatt sújtotta előbb 40, majd 50 százalékos különadóval az RTL Klubot, a csatorna híríműsoraiban elkezdett kormánykritikus hangot megütni és a kormány, továbbá a Fidesz-körüli korrupciógyanús ügyekkel foglalkozni. 

Dirk Gerkensszel tavaly készítettünk nagyinterjút

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

hirdetés

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés