hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pempős Pista és a takarékpontos nők

Integrációs kisfilmekkel, Pempős Pistával, Negróval és Milka-csokis szerelmesekkel készült a Kreatív Online és a Kantar Media legfrissebb kampányjelentése.

hirdetés

Kihívás

Megbízó: Béres
Márka: Béres Csepp Extra
Kreatívügynökség: DDB
Médiaügynökség: Initiative


Integráció

Megbízó: Belügyminisztérium
Márka: -
Kreatívügynökség: Kastner & Partners
Médiaügynökség: Médialógus

 

Palack, doboz

Megbízó: Coca-Cola
Márka: Coca-Cola
Kreatívügynökség: McCann Budapest
Médiaügynökség: Vivaki

 

Bankváltás

Megbízó: Budapest Bank 
Márka: Budapest Bank Telebank
Kreatívügynökség: Laboratory Ideas
Médiaügynökség: Starcom

 

Anya-lánya

Megbízó: Takarékpont
Márka: Koktél számlacsomag
Kreatívügynökség: Allison Advertising
Médiaügynökség: Berg

 

Hiba

Megbízó: Wörwag Pharma
Márka: Milgamma
Kreatívügynökség: nincs adat
Médiaügynökség: nincs adat

 

Pempős Pista

Megbízó: Antenna Hungária
Márka: Mindig TV, Mindig TV Extra
Kreatívügynökség: Well
Médiaügynökség: nincs adat

 

Nem csak fekete

Megbízó: Győri Keksz
Márka:Negro
Kreatívügynökség: Havas Wordlwide Budapest
Médiaügynökség: Mindshare

 

Szerelmespár

Megbízó: Kraft Foods
Márka:Milka Caramel
Kreatívügynökség: Crispin Porter + Bogusky; adaptáció: Saatchi & Saatchi Budapest 
Médiaügynökség: Mindshare

 

Tejbár

Megbízó: Sole-Mizo
Márka: Mizo
Kreatívügynökség: Republic
Médiaügynökség: Café Média

 

Tűzfal

Megbízó: Nissan
Márka: Nissan Qashqai
Kreatívügynökség: TBWA 
Médiaügynökség: OMD


Lámpabúra

Megbízó: Walmark
Márka: Septofort
Kreatívügynökség: Grey/G2 
Médiaügynökség: OMD

 

Hamburgertervezés

Megbízó: McDonald's
Márka:McDonald's
Kreatívügynökség: DDB
Médiaügynökség: OMD

 

James Bond

Megbízó: Magyar Telekom
Márka:Sony Xperia
Kreatívügynökség: DDB
Médiaügynökség: MEC

 

Mol - Használtsütőolaj-gyűjtő kampány 

Megbízó: Mol
Márka:Mol
Kreatívügynökség: Lowe GGK
Médiaügynökség: Café Media

 

Végtelen

Megbízó: Vodafone
Márka: Vodafone
Kreatívügynökség: Team Red
Médiaügynökség: OMD

 

Szabó-Kimmel

Megbízó: Ford Magyarország
Márka: Ford B-Max
Kreatívügynökség: Wunderman, Brand Factory
Médiaügynökség: Mindshare

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés