hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampányjelentés 2009/3

Mosolygós adózás, Mukibuci és a germán árkommandó

Egy halkonzerv ficánkol, az APEH bevallja helyettünk, a Baba matekpéldával jön elő, közben szól a Boci boci tarka, és közünk lehet a Blikkhez. Válogatás az elmúlt hetek reklámterméséből sok képpel, videóval.
hirdetés

A Kreatív Online kampányjelentése a TNS Media Intelligence támogatásával készült!

APEH: SZJA bevallás egyszerűbben
Hirdető: APEH   
Márka: APEH   
Reklámügynökség: Merlin Communications   
Médiaügynökség: Merlin Communications
Dátum: 01.01. tévé, közterület, rádió, sajtó





Baba: termékcsalád
Hirdető: Unilever   
Márka: Baba   
Reklámügynökség: Laboratory Ideas   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 02.02. tévé



Ringier: Blikk imázskampány
Hirdető: Ringier   
Márka: Blikk   
Reklámügynökség: Carbon Group; Crew Team (produkciós cég), Post Edison (utómunka)   
Médiaügynökség: MM&V   
Dátum: 02.01. tévé, sajtó, közterület








Ringier: Blikk Nők
Hirdető: Ringier   
Márka: Blikk Nők   
Reklámügynökség: TBWA   
Médiaügynökség: MM&V   
Dátum: 02.01. közterület, tévé




Cib: „Az év bankja”
Hirdető: Cib Bank   
Márka: Cib Bank   
Reklámügynökség: hat   
Médiaügynökség: Maximize   
Dátum: 02.02. tévé, rádió



Podravka: Eva bevezető kampány
Hirdető: Podravka
Márka: Eva
Reklámügynökség: Kaméleon Reklám
Dátum: 03.01.



Citroën: régi-új kampány
Hirdető: Citroën Hungária   
Márka: Citroën   
Reklámügynökség: Euro RSCG Budapest, Euro RSCG Digital   
Médiaügynökség: OMD   
Dátum: 02.01–28. óriásplakátok, sajtó, online, POS



Fiat: kedvezményes ajánlat
Hirdető: Fiat Autó Magyarország   
Márka: Fiat   
Reklámügynökség: D’Arcy Avenue   
Médiaügynökség: Mediaedge:cia   
Dátum: 02.02. rádió, tévé, sajtó



ING Biztosító: tikitaki
Hirdető: ING Biztosító   
Márka: ING Biztosító   
Reklámügynökség: Feeling Plus   
Médiaügynökség: Feeling Plus   
Dátum: 02.02. tévé, sajtó




Kia Motors: Kia Soul + női arc
Hirdető: Kia Motors Hungary   
Márka: Kia Soul   
Reklámügynökség: Harrys & Berger    
Médiaügynökség: GFMO   
Dátum: 02.01. sajtó, tévé, közterület




Nestlé: Boci boci tarka
Hirdető: Nestlé Hungária   
Márka: Boci   
Reklámügynökség: JWT   
Médiaügynökség: Zenith Optimedia   
Dátum: 02.01. tévé, sajtó



Pannon: párok előnyben
Hirdető: Pannon   
Márka: Pannon   
Reklámügynökség: Ogilvy&Mather   
Médiaügynökség: Universal McCann   
Dátum: 02.01. sajtó, rádió, közterület



Penny Market: árkommandó
Hirdető: Penny Market   
Márka: Penny Market   
Reklámügynökség: Tonic   
Médiaügynökség: nincs adat   
Dátum: 01.01. tévé, közterület, sajtó



T-Mobile: partnercég opció
Hirdető: Magyar Telekom   
Márka: T-Mobile   
Reklámügynökség: Saatchi&Saatchi   
Médiaügynökség: Mediaedge:cia   
Dátum: 02.01. sajtó, közterület, tévé, rádió





Pepsi Max: kilövés
Hirdető: FÁÜ   
Márka: Pepsi Max   
Reklámügynökség: BBDO   
Médiaügynökség: OMD Hungary   
Dátum: 02.02. tévé




Reál: zsebre megy
Hirdető: Reál Hungária   
Márka: Reál   
Reklámügynökség: Havasi:live   
Médiaügynökség: Media Planning, Matrix Media   
Dátum: 02.01. közterület, tévé



Red Bull: meditál
Hirdető: Red Bull Hungary   
Márka: Red Bull   
Reklámügynökség: Kastner & Partners   
Médiaügynökség: OMD Hungary   
Dátum: 01.19. tévé





Signal: ragyogó költözés
Hirdető: Unilever Magyarország   
Márka: Signal White Now   
Reklámügynökség: Lowe GGK   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 02.03. tévé



Snickers: nyereményakció
Hirdető: Mars Hungary   
Márka: Snickers   
Reklámügynökség: BBDO   
Médiaügynökség: Universal McCann   
Dátum: 01.26. tévé, internet



UPC: szórakoztató üzenettel
Hirdető: UPC Magyarország   
Márka: UPC   
Reklámügynökség: Laboratory Ideas   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 02.01. közterület, tévé







Vodafone: Vitamax
Hirdető: Vodafone Magyarország   
Márka: Vitamax   
Reklámügynökség: DDB   
Médiaügynökség: OMD Hungary   
Dátum: 02.01. sajtó, közterület, internet





Üdülési csekk: ha ásít
Hirdető: Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány   
Márka: üdülési csekk   
Reklámügynökség: Relatív Reklámügynökség   
Médiaügynökség: házon belül   
Dátum: 02.01. tévé, outdoor, óriásplakát, járműreklám


Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés