hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampányjelentés 2009/2

A WC-tisztítás nem edzőtábor

Egerszegi Krisztina tovább fokozza a család örömét. Bemutatkozik a Kistejes, majdnem leesik egy gyári munkás feje, Pataki Zita pedig szebbé tenné a fogát. Sok-sok reklám a nagyon közeli múltból.
hirdetés

A Kreatív Online kampányjelentése a TNS Media Intelligence támogatásával készült!

Allianz: megtakarítások
Hirdető: Allianz    
Márka: Allianz    
Reklámügynökség: Grey    
Médiaügynökség: Initiative    
Dátum: 01.13., tévé, sajtó    





Henkel: Bref Tornado

Hirdető: Henkel Magyarország    
Márka: Bref Tornado    
Reklámügynökség: TBWA    
Médiaügynökség: OMD    
Dátum: 01.05., tévé    




Danone: Danette tejdesszert

Hirdető: Danone     
Márka: Danette    
Reklámügynökség: Young & Rubicam    
Médiaügynökség: Mediaedge:Cia    
Dátum: 01.05., tévé    




Danone: Napi egy Actimel

Hirdető: Danone    
Márka: Actimel    
Reklámügynökség: Young & Rubicam    
Médiaügynökség: Mediaedge:cia    
Dátum: 01.03, tévé    





Novartis: Fenivir krém

Hirdető: Novartis    
Márka: Fenivir    
Reklámügynökség: Saatchi & Saatchi    
Médiaügynökség: Mediaedge:cia    
Dátum: 01.05., tévé    




Unilever: Globus ketchup

Hirdető: Unilever    
Márka: Globus    
Reklámügynökség: Ogilvy Russia    
Médiaügynökség: Phd    
Dátum: 01.30.    




K&H: megtakarítások

Hirdető: K&H    
Márka: K&H    
Reklámügynökség: Crea    
Médiaügynökség: OMD    
Dátum: 01.19., tévé, internet    




Senoble: Kistejes bevezető kampány

Hirdető: Senoble Central Europe    
Márka: Kistejes    
Reklámügynökség: Pop Group - Popart   
Médiaügynökség: Pop Group - Spiritcom   

Dátum: 01.12., tévé, sajtó    




Unilever: Knorr instant levespor

Hirdető:Unilever    
Márka: Knorr    
Reklámügynökség: JWT    
Médiaügynökség: Phd    
Dátum: 01.05., tévé    




Erste: lakáshitelek

Hirdető: Erste    
Márka: Erste    
Reklámügynökség: Young & Rubicam    
Médiaügynökség: Mediaedge:cia    
Dátum: 01.11., sajtó, tévé, internet    





Novartis: Mebucain Mint szopogató tabletta

Hirdető: Novartis    
Márka: Mebucain Mint    
Reklámügynökség: Saatchi & Saatchi    
Médiaügynökség: Mediaedge:cia    
Dátum: 01.06., tévé    




Nestlé: Nesquik müzlipehely

Hirdető: Nestlé    
Márka: Nesquik    
Reklámügynökség: McCann Erickson    
Médiaügynökség: Zenith Optimedia    
Dátum: 01.11., tévé    




Nestlé: nyereményakció

Hirdető: Nestlé    
Márka: Nestlé    
Reklámügynökség: Ogilvy One    
Médiaügynökség: Zenith Optimedia    
Dátum: 01.15., tévé    




Opel: Insignia

Hirdető: Opel Hungary    
Márka: Insignia    
Reklámügynökség: McCann Erickson    
Médiaügynökség: ACT Europe    
Dátum: 12.25., tévé, rádió, sajtó, közterület    





Peugeot: 207

Hirdető: Peugeot Hungária    
Márka: Peugeot 207    
Reklámügynökség: Euro RSCG    
Médiaügynökség: OMD    
Dátum: 01.08., sajtó    




Renault: Megane

Hirdető: Renault    
Márka: Megane    
Reklámügynökség: Publicis    
Médiaügynökség: Carat, Matrix Media    
Dátum: 01.10., tévé, sajtó    





Glaxo-Smithkline: Respiractiv

Hirdető: Glaxo-Smithkline    
Márka: Respiractiv    
Reklámügynökség: Grey    
Médiaügynökség: Starcom    
Dátum: 01.01., tévé    




Glaxo-Smithkline: Sensodyne Whitening

Hirdető: Glaxo-Smithkline    
Márka: Sensodyne Whitening    
Reklámügynökség: Grey    
Médiaügynökség: Starcom    
Dátum: 01.05., tévé    




Kraft Foods: Sport szelet

Hirdető: Kraft Foods    
Márka: Sport szelet    
Reklámügynökség: Ogilvy&Mather    
Médiaügynökség: Starcom    
Dátum: 01.19., tévé    




T-Home: Tévé + internet + telefon csomag

Hirdető: T-Home    
Márka: T-Home    
Reklámügynökség: Akció-Nxs   
Médiaügynökség: Mediaedge:cia    
Dátum: 11.27., tévé, sajtó, rádió    




Ferrero: Tictac

Hirdető: Ferrero    
Márka: Tictac    
Reklámügynökség: nincs adat    
Médiaügynökség: Initiative    
Dátum: 01.12., sajtó, tévé    




Vodafone: Fix 3000

Hirdető: Vodafone    
Márka: Vodafone    
Reklámügynökség: DDB    
Médiaügynökség: OMD    
Dátum: 01.15., tévé    

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés