hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nincs magyar adat a Google listáján

A Google által félévente publikált Transparency Reportot, az egyes országokból érkező cenzúrázási, adatkiadási és törlési kérelmeket tartalmazó statisztikát ismét Amerika vezeti.

hirdetés

A Goolge 2009-től publikálja a félévente megjelenő Transparency Reportot, amely tartalmazza az egyes országokból érkező cenzúrázási, adatkiadási és törlési kérelmeket. A legutóbbi, kedden megjelent statisztikából kiderül, hogy a Google-höz hat hónap alatt több mint 25 ezer kérés futott be kormányoktól és állami szervektől felhasználói adatok kikérésével vagy jogsértő tartalmak törlésével kapcsolatban.

A cég a kérések 82 százalékát teljesítette legalább részben. Ezek között voltak terrorizmusra felszólító Youtube-videók és illegális termékeket hirdető reklámok, de elutasítottak például olyan indiai kéréseket, amelyek politikusokat kritizáló Orkut-csoportok törlését szerették volna elérni, és hiába kérték az amerikai hatóságok is a rendőri brutalitást megörökítő videók eltávolítását - írja az Index.

A ranglistát ismét az Egyesült Államok vezeti, amely minden más országnál több adatot kért ki, a 2011 januárjától júniusig tartó időszakban összesen 11057 kérést intézett a Google-höz. Magyarország idén nem szerepel a listán, a jelentés legutóbbi, 2010 második félévét összefoglaló kiadásában még szerepelt magyar adat - akkor 68 alkalommal kereste meg a kormány a céget felhasználói adatok kikérésével, de ebből egyet sem teljesített a Google.

 

(forrás: Mashable, Index)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés