hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik a Cink

A tulajdonos Gawker nem finanszírozza tovább. 

hirdetés

Teljesen váratlanul Szily László alapító Hoppá, vége a Cinknek címmel tett ki egy bejegyzést, amelyben leírja, miért lett vége. Szilyt tegnap délelőtt hívta fel Nick Denton tulajdonos, aki közölte vele, hogy nem finanszírozzák tovább a működést. Holnaptól pedig már nem is lesz Cink. 

Szily az alábbi okokat sorolja fel:

- Eleve nem voltak normális sajtótermék, csak egy kísérleti játszótér, de lejárt a projekt életciklusa, nincs értelme fenntartani. 

- Egy éve világossá vált, hogy a Kinja nevű kommentrendszerrel kapcsolatos tulajdonosi elvárásokat vagy teljesítették, vagy soha nem fogják tudni teljesíteni. 

- Az a szempont, hogy a Cink lesz a sajtósuzabadság utolsó magyar fáklyája, eltűnt, mert közben kiderült, hogy a nem rózsás helyzetben is maradtak még szabad médiumok. 

- Tavaly Nick Denton azt mondta, hogy a napi harmincezer egyéni látogatót idénre meg kell duplázni. Nem sikerült. 

- A Facebook algoritmusának sokadik megváltoztatása pedig elzárta ezt az utat, mivel ők nem voltak hajlandóak pénzt fizetni azért, hogy több emberhez jussanak el a tartalmaik. 

- Így hiába nőtt meg az olvasószám, az egyik napról a másikra jelentősen visszazuhant és már nem is tudtak utána visszamászni. 

- A Cinket Denton nekik adta, de úgysem lesz milliárdos befektető, aki pénzt adna nekik a folytatásra. 

(forrás: Cink.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés