hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik a Cink

A tulajdonos Gawker nem finanszírozza tovább. 

hirdetés

Teljesen váratlanul Szily László alapító Hoppá, vége a Cinknek címmel tett ki egy bejegyzést, amelyben leírja, miért lett vége. Szilyt tegnap délelőtt hívta fel Nick Denton tulajdonos, aki közölte vele, hogy nem finanszírozzák tovább a működést. Holnaptól pedig már nem is lesz Cink. 

Szily az alábbi okokat sorolja fel:

- Eleve nem voltak normális sajtótermék, csak egy kísérleti játszótér, de lejárt a projekt életciklusa, nincs értelme fenntartani. 

- Egy éve világossá vált, hogy a Kinja nevű kommentrendszerrel kapcsolatos tulajdonosi elvárásokat vagy teljesítették, vagy soha nem fogják tudni teljesíteni. 

- Az a szempont, hogy a Cink lesz a sajtósuzabadság utolsó magyar fáklyája, eltűnt, mert közben kiderült, hogy a nem rózsás helyzetben is maradtak még szabad médiumok. 

- Tavaly Nick Denton azt mondta, hogy a napi harmincezer egyéni látogatót idénre meg kell duplázni. Nem sikerült. 

- A Facebook algoritmusának sokadik megváltoztatása pedig elzárta ezt az utat, mivel ők nem voltak hajlandóak pénzt fizetni azért, hogy több emberhez jussanak el a tartalmaik. 

- Így hiába nőtt meg az olvasószám, az egyik napról a másikra jelentősen visszazuhant és már nem is tudtak utána visszamászni. 

- A Cinket Denton nekik adta, de úgysem lesz milliárdos befektető, aki pénzt adna nekik a folytatásra. 

(forrás: Cink.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés