hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik a Cink

A tulajdonos Gawker nem finanszírozza tovább. 

hirdetés

Teljesen váratlanul Szily László alapító Hoppá, vége a Cinknek címmel tett ki egy bejegyzést, amelyben leírja, miért lett vége. Szilyt tegnap délelőtt hívta fel Nick Denton tulajdonos, aki közölte vele, hogy nem finanszírozzák tovább a működést. Holnaptól pedig már nem is lesz Cink. 

Szily az alábbi okokat sorolja fel:

- Eleve nem voltak normális sajtótermék, csak egy kísérleti játszótér, de lejárt a projekt életciklusa, nincs értelme fenntartani. 

- Egy éve világossá vált, hogy a Kinja nevű kommentrendszerrel kapcsolatos tulajdonosi elvárásokat vagy teljesítették, vagy soha nem fogják tudni teljesíteni. 

- Az a szempont, hogy a Cink lesz a sajtósuzabadság utolsó magyar fáklyája, eltűnt, mert közben kiderült, hogy a nem rózsás helyzetben is maradtak még szabad médiumok. 

- Tavaly Nick Denton azt mondta, hogy a napi harmincezer egyéni látogatót idénre meg kell duplázni. Nem sikerült. 

- A Facebook algoritmusának sokadik megváltoztatása pedig elzárta ezt az utat, mivel ők nem voltak hajlandóak pénzt fizetni azért, hogy több emberhez jussanak el a tartalmaik. 

- Így hiába nőtt meg az olvasószám, az egyik napról a másikra jelentősen visszazuhant és már nem is tudtak utána visszamászni. 

- A Cinket Denton nekik adta, de úgysem lesz milliárdos befektető, aki pénzt adna nekik a folytatásra. 

(forrás: Cink.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés