hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megható Google Maps-reklám

A 30 éves Saroo Brierley 5 éves korában vesztette el családját egy vonaton, 30 évesen pedig a Google Maps segítségével újra megtalálta a szülőfaluját, és egyesülhetett családjával - írja a Mashable.

hirdetés

Brierley elaludt a vonaton, mközben a bátyjára várt. Amikor másnap felébredt - mondja a szpotban -, teljesen egyedül volt egy robogó vonaton, amiről egyáltalán nem tudta, hova viszi.

Szerencséjére egy ausztrál család örökbefogadta, nevelőanyja viszont nem szerette volna, ha elfelejti, honnan jött, ezért a hálószobájában egy India-térképet szögelt a falra, a kis Saroo pedig minden nap ennek a látványára ébredt - szerinte ez tartotta meg benne az emlékeket a következő 25 év során.

Brierley 2012-ben rájött, hogy a Google Maps és saját, képi emlékei segítségével talán vissza tudja követni a vonat útját egészen szülővárosáig, majd ezután végig is utazta a vonalat, míg végül egy olyan állomásra jutott el, ami élénken élt emlékezetében, és 25 év után ismét viszontláthatta családját.

(forrás: Mashable)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés