hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megható Google Maps-reklám

A 30 éves Saroo Brierley 5 éves korában vesztette el családját egy vonaton, 30 évesen pedig a Google Maps segítségével újra megtalálta a szülőfaluját, és egyesülhetett családjával - írja a Mashable.

hirdetés

Brierley elaludt a vonaton, mközben a bátyjára várt. Amikor másnap felébredt - mondja a szpotban -, teljesen egyedül volt egy robogó vonaton, amiről egyáltalán nem tudta, hova viszi.

Szerencséjére egy ausztrál család örökbefogadta, nevelőanyja viszont nem szerette volna, ha elfelejti, honnan jött, ezért a hálószobájában egy India-térképet szögelt a falra, a kis Saroo pedig minden nap ennek a látványára ébredt - szerinte ez tartotta meg benne az emlékeket a következő 25 év során.

Brierley 2012-ben rájött, hogy a Google Maps és saját, képi emlékei segítségével talán vissza tudja követni a vonat útját egészen szülővárosáig, majd ezután végig is utazta a vonalat, míg végül egy olyan állomásra jutott el, ami élénken élt emlékezetében, és 25 év után ismét viszontláthatta családját.

(forrás: Mashable)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés