hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megelőzte a Possible Kanye Westet

Nyolc hónapig fejlesztette a Poco Eco nevű kalandjátékot a Possible (korábban Carnation) ügynökség. 

hirdetés

A Possible azt írja nekünk, hogy megvalósították Kanye West ötletét fél évvel korábban, mivel Kanye West nemrég a The Breakfast Club rádiós műsorban említette, rövidesen kijön egy a nevével fémjelzett játék, melynek alapját az ”Only One” című dal adja, amit Paul McCartneyval közösen szereztek. Csakhogy a magyar zenész/producer Iamyank a napokban készül kiadni új albumát, a Lost Sounds-t, aminek egyik érdekessége, hogy egy játék is készült hozzá!

 

„A Lost Sounds egy valódi mérföldkő a karrieremben, ezért szerettem volna különleges körítést adni az album indulásának. A zenére alapozott mobiljáték ötlete a semmiből jött. De tényleg. Épp a Possible-ös haveroknak bizonygattam – régen ott dolgoztam, mint dizájner - hogy mennyire fontos számomra a lemez, és hogy szeretném egyedi módon kiadni, amikor bedobták a játék ötletét. Elsőre kicsit furcsállottam, de a gondoltat beakadt, amin aztán elkezdtem pörögni, és… hát, a többi már történelem” – mesélte Yank.

Az együttműködés végeredménye az Adventures of Poco Eco: Lost Sounds nevű játék, ami - az ígéret szerint - egyedi módon közelíti meg a hagyományos album-kiadási procedúrát. Ezt írják:

  • Ez az első alkalom, hogy egy album kéz a kézben érkezik egy mobiljátékkal. Ugyanez fordítva is igaz.
  • A játék folyamán a játékosok feladata, hogy összegyűjtsék a Lost Sounds dalaiban megszólaló hangokat
  • Az app megvásárlása esetén az album ingyenesen elérhető

A Poco Eco kalandjai egy barangolós kalandjáték, amely nagy hangsúlyt fektet a zeneiségre és a vizuális világra. A játékban az a feladatunk, hogy segítsünk Poco Ecónak és törzsének megtalálni a régóta elveszett hangokat. Ehhez különféle feladványokat és rejtvényeket kell megoldanunk, mindezt tizenkét 3D-s pályán keresztül. 

„Rengetegen vannak cégen belül, akik egyszerre rajonganak az elektronikus zenéért és a digitális művészetekért – többek között én is – ezért amikor először hallottam az ötletet, hogy csináljunk egy játékot Yank albumához, habozás nélkül igent mondtam. Kicsit olyan Karácsony Júliusban érzésem volt” – nyilatkozta Tóth Krisztián, a Possible vezér- és kreatívigazgatója. „Rögtön bedobtunk vagy száz ötletet, hogy miket lehetne csinálni, és hogy hogyan hozzuk ki az egészből a legtöbbet, és, hogy őszinte legyek, nagyon boldog vagyok a végkifejlettel” - tette hozzá. 

Az Adventures of Poco Eco: Lost Sounds március 2-től érhető el az Itunes-on. A játék fejlesztéséért és a designért a Possible digitális reklámügynökség felel, míg a zene és hangzás Iamyank nevéhez fűződik.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Chio Chips Intense két új ízvariánsát vezették be ezzel a piacra.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

A Blaupunkt mobiltelefon-márkája piacbevezetéséhez kapcsolódó közösségi kommunikációt látják el.

A szurkolói élményt hangsúlyozzák a Young&Trinity videói.

Az új filmforgalmazó, az ELF Pictures kampánya túllépett a megszokott mozis hirdetéseken.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés