hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megelőzte a Possible Kanye Westet

Nyolc hónapig fejlesztette a Poco Eco nevű kalandjátékot a Possible (korábban Carnation) ügynökség. 

hirdetés

A Possible azt írja nekünk, hogy megvalósították Kanye West ötletét fél évvel korábban, mivel Kanye West nemrég a The Breakfast Club rádiós műsorban említette, rövidesen kijön egy a nevével fémjelzett játék, melynek alapját az ”Only One” című dal adja, amit Paul McCartneyval közösen szereztek. Csakhogy a magyar zenész/producer Iamyank a napokban készül kiadni új albumát, a Lost Sounds-t, aminek egyik érdekessége, hogy egy játék is készült hozzá!

 

„A Lost Sounds egy valódi mérföldkő a karrieremben, ezért szerettem volna különleges körítést adni az album indulásának. A zenére alapozott mobiljáték ötlete a semmiből jött. De tényleg. Épp a Possible-ös haveroknak bizonygattam – régen ott dolgoztam, mint dizájner - hogy mennyire fontos számomra a lemez, és hogy szeretném egyedi módon kiadni, amikor bedobták a játék ötletét. Elsőre kicsit furcsállottam, de a gondoltat beakadt, amin aztán elkezdtem pörögni, és… hát, a többi már történelem” – mesélte Yank.

Az együttműködés végeredménye az Adventures of Poco Eco: Lost Sounds nevű játék, ami - az ígéret szerint - egyedi módon közelíti meg a hagyományos album-kiadási procedúrát. Ezt írják:

  • Ez az első alkalom, hogy egy album kéz a kézben érkezik egy mobiljátékkal. Ugyanez fordítva is igaz.
  • A játék folyamán a játékosok feladata, hogy összegyűjtsék a Lost Sounds dalaiban megszólaló hangokat
  • Az app megvásárlása esetén az album ingyenesen elérhető

A Poco Eco kalandjai egy barangolós kalandjáték, amely nagy hangsúlyt fektet a zeneiségre és a vizuális világra. A játékban az a feladatunk, hogy segítsünk Poco Ecónak és törzsének megtalálni a régóta elveszett hangokat. Ehhez különféle feladványokat és rejtvényeket kell megoldanunk, mindezt tizenkét 3D-s pályán keresztül. 

„Rengetegen vannak cégen belül, akik egyszerre rajonganak az elektronikus zenéért és a digitális művészetekért – többek között én is – ezért amikor először hallottam az ötletet, hogy csináljunk egy játékot Yank albumához, habozás nélkül igent mondtam. Kicsit olyan Karácsony Júliusban érzésem volt” – nyilatkozta Tóth Krisztián, a Possible vezér- és kreatívigazgatója. „Rögtön bedobtunk vagy száz ötletet, hogy miket lehetne csinálni, és hogy hogyan hozzuk ki az egészből a legtöbbet, és, hogy őszinte legyek, nagyon boldog vagyok a végkifejlettel” - tette hozzá. 

Az Adventures of Poco Eco: Lost Sounds március 2-től érhető el az Itunes-on. A játék fejlesztéséért és a designért a Possible digitális reklámügynökség felel, míg a zene és hangzás Iamyank nevéhez fűződik.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés