hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megelőzte a Possible Kanye Westet

Nyolc hónapig fejlesztette a Poco Eco nevű kalandjátékot a Possible (korábban Carnation) ügynökség. 

hirdetés

A Possible azt írja nekünk, hogy megvalósították Kanye West ötletét fél évvel korábban, mivel Kanye West nemrég a The Breakfast Club rádiós műsorban említette, rövidesen kijön egy a nevével fémjelzett játék, melynek alapját az ”Only One” című dal adja, amit Paul McCartneyval közösen szereztek. Csakhogy a magyar zenész/producer Iamyank a napokban készül kiadni új albumát, a Lost Sounds-t, aminek egyik érdekessége, hogy egy játék is készült hozzá!

 

„A Lost Sounds egy valódi mérföldkő a karrieremben, ezért szerettem volna különleges körítést adni az album indulásának. A zenére alapozott mobiljáték ötlete a semmiből jött. De tényleg. Épp a Possible-ös haveroknak bizonygattam – régen ott dolgoztam, mint dizájner - hogy mennyire fontos számomra a lemez, és hogy szeretném egyedi módon kiadni, amikor bedobták a játék ötletét. Elsőre kicsit furcsállottam, de a gondoltat beakadt, amin aztán elkezdtem pörögni, és… hát, a többi már történelem” – mesélte Yank.

Az együttműködés végeredménye az Adventures of Poco Eco: Lost Sounds nevű játék, ami - az ígéret szerint - egyedi módon közelíti meg a hagyományos album-kiadási procedúrát. Ezt írják:

  • Ez az első alkalom, hogy egy album kéz a kézben érkezik egy mobiljátékkal. Ugyanez fordítva is igaz.
  • A játék folyamán a játékosok feladata, hogy összegyűjtsék a Lost Sounds dalaiban megszólaló hangokat
  • Az app megvásárlása esetén az album ingyenesen elérhető

A Poco Eco kalandjai egy barangolós kalandjáték, amely nagy hangsúlyt fektet a zeneiségre és a vizuális világra. A játékban az a feladatunk, hogy segítsünk Poco Ecónak és törzsének megtalálni a régóta elveszett hangokat. Ehhez különféle feladványokat és rejtvényeket kell megoldanunk, mindezt tizenkét 3D-s pályán keresztül. 

„Rengetegen vannak cégen belül, akik egyszerre rajonganak az elektronikus zenéért és a digitális művészetekért – többek között én is – ezért amikor először hallottam az ötletet, hogy csináljunk egy játékot Yank albumához, habozás nélkül igent mondtam. Kicsit olyan Karácsony Júliusban érzésem volt” – nyilatkozta Tóth Krisztián, a Possible vezér- és kreatívigazgatója. „Rögtön bedobtunk vagy száz ötletet, hogy miket lehetne csinálni, és hogy hogyan hozzuk ki az egészből a legtöbbet, és, hogy őszinte legyek, nagyon boldog vagyok a végkifejlettel” - tette hozzá. 

Az Adventures of Poco Eco: Lost Sounds március 2-től érhető el az Itunes-on. A játék fejlesztéséért és a designért a Possible digitális reklámügynökség felel, míg a zene és hangzás Iamyank nevéhez fűződik.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Artificial által készített kampányban.

Facebook Messengeren épp a célcsoportjukat remélik elérni.

Több különös médiatanácsi frekvenciadöntés mögött is a kormánybiztos médiapápát sejtik.

Az első és a második helyezett is Csoboth Edina lett. Hat év után nyert újból díjat a versenyen.

Bracsok István, a White Rabbit kreatívigazgatója a reklámfesztivál zsűrijében.

hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés