hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismerkedős alkalmazással nyomul az UP

hirdetés

Együttműködési megállapodást indított az UP Advertising, a Pesti Est és a Facebook eseményalapú mobilalkalmazás fejlesztésével foglalkozó startup, az Ntice (a közlemény szerint így kell őket ejteni: entájsz).

A magyar tervezésű és fejlesztésű, Olaszországban a Tech Peaksen kidolgozott Ntice alkalmazás alapja a facebookos események importálása, elve pedig a legegyszerűbb, kölcsönös szimpátia: egy adott eseménynél használói megjelölhetik a nekik szimpatikus résztvevőket. A felhasználók nem kapnak értesítést arról, ha megjelölik őket, csakis kizárólag akkor kerülnek kapcsolatba egymással, ha mindketten, egymástól függetlenül megjelölik a másikat.

Az Android- és IOS-alkalmazás a Valentin-nappal induló „Összehozzuk Budapestet” című eseménysorozattal startolt. A rendezvények február 14-e után Budapesten, több helyszínen zajlanak majd.

Az ügynökségi felállásban az UP Advertising az applikáción belüli promóciós felületek értékesítéséért és megoldásokért felel, a Pesti Est pedig erőteljes elérést biztosít az Ntice számára offline és online felületein. Az UP által értékesített felületek között jelenleg megtalálhatók az események, a helyszínek, valamint az eseménypromóciók,

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

Új évaddal folytatódhat az elmúlt évek egyik legsikeresebb TV2-es műsora, az Exatlon Hungary.

Bár csak 2022-ig jelentették be a felfüggesztését, a kormány tervezete 2023-ban sem számol belőle bevétellel.

Eric Tveter a UPC közép-kelet-európai szárnyának sikeres eladását követően vonul vissza. Az új vezér a Vodafone-tranzakció lezárásáig fogja ezt a posztot betölteni.

Eközben új női online bulvármagazint indítottak, több másik portáljukat pedig átpozicionálják.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés