hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indexes sorozat a Discoveryn

Az Index készíti a Discovery Channelen vetített első hazai gyártású sorozatot. A csatorna Szlovákiában és Csehországban is vetíti a műsort. 

hirdetés

Magyarósi Csaba és Mesterházi Dávid 2008 óta készíti az Attraktor videókat az Indexen. Ismeretterjesztő sorozatuk legnépszerűbb videóiban hol a környező országokban kapható üzemanyagokat hasonlítják össze, hol egy  T-72 harckocsiból jelentkeznek, de forgattak a legújabb Airbus A380-ban, vagy éppen földalatti gáztározóban is.

Az Index videósai 2014 második felében önálló tízrészes műsorral jelentkeznek a Discovery Channelen, ez lesz a csatornán futó első hazai gyártású produkció, amit Csehországban és Szlovákiában is műsorra tűznek.

A sorozatban elsősorban a szovjet utódállamokból és a közép- és kelet-európai országokból származó nehézsúlyú gépeket és építményeket mutatnak be, a katonai járművektől kezdve a repülőgépeken keresztül az erőművekig. Az Index.hu által gyártott, új tízrészes új sorozatot 2014 második felében vetíti a Discovery Channel. 

“Dávid és Csaba mindenki számára érthetően, sokszor a legegyszerűbb kérdésekből kiindulva, de mindig csípős humorral mutatják be a különböző műszaki, technológiai témákat, amivel jelentős rajongótábort építettek az Attraktor köré az elmúlt években” - mondta Pusztay András, az Index.hu lapigazgatója.

„A Discovery Networks közép-európai régiójában már vetítettünk sikeres helyi műsorokat, ezért most a magyar nézők számára is kínálunk helyi tartalmat. Célunk, hogy magas minőségű műsoraink kielégítsék nézőink kíváncsiságát. Biztosak vagyunk benne, hogy az Attraktor csapata helyi szinten is érdekes tartalmat készít majd, megőrizve ugyanakkor azt a nemzetközi szemléletet, amelyet nézőink annyira szeretnek és amelyre műsoraink épülnek” – mondta Olgierd Dobrzyński, a Discovery Networks CEEMEA közép-európai country managere.

Itt találja az Attraktor videóit és blogját

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés