hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indexes sorozat a Discoveryn

Az Index készíti a Discovery Channelen vetített első hazai gyártású sorozatot. A csatorna Szlovákiában és Csehországban is vetíti a műsort. 

hirdetés

Magyarósi Csaba és Mesterházi Dávid 2008 óta készíti az Attraktor videókat az Indexen. Ismeretterjesztő sorozatuk legnépszerűbb videóiban hol a környező országokban kapható üzemanyagokat hasonlítják össze, hol egy  T-72 harckocsiból jelentkeznek, de forgattak a legújabb Airbus A380-ban, vagy éppen földalatti gáztározóban is.

Az Index videósai 2014 második felében önálló tízrészes műsorral jelentkeznek a Discovery Channelen, ez lesz a csatornán futó első hazai gyártású produkció, amit Csehországban és Szlovákiában is műsorra tűznek.

A sorozatban elsősorban a szovjet utódállamokból és a közép- és kelet-európai országokból származó nehézsúlyú gépeket és építményeket mutatnak be, a katonai járművektől kezdve a repülőgépeken keresztül az erőművekig. Az Index.hu által gyártott, új tízrészes új sorozatot 2014 második felében vetíti a Discovery Channel. 

“Dávid és Csaba mindenki számára érthetően, sokszor a legegyszerűbb kérdésekből kiindulva, de mindig csípős humorral mutatják be a különböző műszaki, technológiai témákat, amivel jelentős rajongótábort építettek az Attraktor köré az elmúlt években” - mondta Pusztay András, az Index.hu lapigazgatója.

„A Discovery Networks közép-európai régiójában már vetítettünk sikeres helyi műsorokat, ezért most a magyar nézők számára is kínálunk helyi tartalmat. Célunk, hogy magas minőségű műsoraink kielégítsék nézőink kíváncsiságát. Biztosak vagyunk benne, hogy az Attraktor csapata helyi szinten is érdekes tartalmat készít majd, megőrizve ugyanakkor azt a nemzetközi szemléletet, amelyet nézőink annyira szeretnek és amelyre műsoraink épülnek” – mondta Olgierd Dobrzyński, a Discovery Networks CEEMEA közép-európai country managere.

Itt találja az Attraktor videóit és blogját

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés