hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csak időt és pénzt pocsékolnak a márkák a közösségi médiában

A márkák a közösségi médiában sem figyelnek oda arra, mit akarnak a felhasználók, nem véletlen, hogy a közösségi média kezdeti időszakával szemben az emberek egyre kevésbé akarnak reklámokkal, hirdetőkkel találkozni itt – áll a TNS Digital Life csütörtökön nyilvánosságra hozott kutatásában.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Friendly kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Ludvig Orsolya Stefanie felel a vállalati kapcsolatokért is.

A világ legkisebb, hordozható csillagvizsgálója a hobbiból csillaglesre indulók előtt is megnyitja az égboltot.

A Balaton Brigád egy nyolcrészesre tervezett történelmi thriller.

A szülők digitális tudatosságáért indít közös kampányt a Telekom és a Hintalovon Alapítvány.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Van benne valami! Az ember hülyíthető, de szerencsére időről-időre ösztönösen kijózanodik és normálissá válik. (Ez az Emberiség fennmaradásának záloga és az
egyetlen remény...)

...És most nyugodtan lehet engemet megkövezni, de időben kell ahhoz eleget élni, hogy ez érthető nyilvánvalóság legyen!

Szóval nem kéne mindig mindent nyakló nélkül erőltetni még akkor is, amikor "buktára áll", csupáncsak azért, mert eredetileg "olyan cuki cuccnak", jó ötletnek tűnt.
Az emberből (még a "legkékhajúbból" is...) előbb utóbb előtör az Ember. És akkor kinyílik a szeme. Ez a Megvilágosodás (ami nem azonos a máshonnan ismert
"clear"-séggel! Sőt!)!
hirdetés
hirdetés

A petíció 12 ezer aláírás felett jár már.

Az Indenpendent Spirit Awards-on a kisebb büdzséjű alkotásokat díjazzák.

A tévészpot egy nonprofit vállalat jóvoltából született, akik azt szeretnék, ha minél többen állnának át növényi alapú étrendre.

A Netpositive és a FANUC is őket választotta.

Lego Vidiyo néven indít új szolgáltatást a gyártó, melynek lényege, hogy kiterjesztett valóság (AR) segítségével pingelje a gyerekek kreativitását.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés