hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy szövetségben az RTL és az Adaptive

Magyar médiacégek a Tailwinddel közösen elindítják a Project Agora Magyarország programozott piacteret.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az ügynökség ezentúl a Heineken Hungária HoReCa és és kiskereskedelmi helyszínes aktivitásaiért is felel.

Már a második körnél tart, közben a social területet is újratenderezteti a tévétársaság.

A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Nagy Dénes a Természetes fény rendezéséért, Kizlinger Lilla a Rengetegben nyújtott alakításáért kapott Ezüst Medvét.

"Nem elég kemény (jelszó) a f*sz" - figyelmeztetik a járókelőket.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A One-Channel kategória díjairól dönthet a Fastbridge kreatívigazgatója.

A vállalatok fenntartható fejlődésről szóló kommunikációját támogatják.

Három régiós országban nyílik meg a márkák előtt a lehetőség, hogy az egyik legnépszerűbb Spotify-lábra álljanak.

A POME, a Deepinsight és a Free Association együttműködésében készül a kutatás a hazai költésekről, árazásról és a szegmens megítéléséről.

A Baby&me-t és az elindulásához kapcsolódó kampányt a feat. csinálta.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés
hirdetés