hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bloggerversenyt hirdetett a Nivea

Új termékdizájnnal, összetétellel és weblappal jelentkezik a Nivea Baby. A márka egyúttal blogíróversenyt is hirdet.
hirdetés

Megújult a Nivea Baby termékcsalád, ennek keretében nem csak a termékösszetevők változtak, a csomagolás is átalakult, továbbá májustól több tartalommal és információval jelentkezik a megújult Nivea Baby honlap is.

Az ide látogató kismamák újfajta hírlevélre is feliratkozhatnak, így 2-3 hetente személyre szabott aktuális útmutatókkal és tippekkel lehetnek gazdagabbak a terhesség kezdetétől egészen a gyerekek hároméves koráig.

A megújuló honlappal és hírlevéllel egy időben a Nivea Baby blogíróversenyt hirdet olyan kismamák és gyakorló szülők számára, akik a gyerekneveléssel kapcsolatos mindennapi tapasztalataikat, élményeiket az interneten osztják meg.

A verseny oldalán június 2-ig jelentkezhetnek a bloggerek. A legnépszerűbb blogokra június 2 és 30 között szavazhatnak az olvasók, akik mellett szakmai zsűri is kiválasztja az idei év legjobb Nivea Baby blogját.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés