hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszegi a fő európai adatvédelmi szabályokat a bannereknél használt real-time bidding gyakorlata. A részt vevő cégek érzékeny adatokat is látnak, és a felhasználók nem tudják ezt korlátozni.

Szerintük a techcég súlyosan megsértette az adatvédelmi és a versenyjogi törvényeket, komoly szigorítást sürgetnek.

A mára a legnagyobb reklámügynökségek között helyet foglaló cégcsoport tavaly két tagügynökséggel bővült és új vezetőket igazolt. (X)

Azért volt szó értelmes dolgokról is, például kiderült, hogy a tiniknek szóló filmterveket hiányolja a Filmalap.

És ezt leginkább azok fogják értékelni, akik utazásaik során legalább három kérdést rendszeresen feltesznek maguknak a reptéren.

A JCDecaux legújabb, ügynökségeknek szóló versenye erre keresi a választ. Komoly a tét: a díj egy komplett citylight-kampány! (X)

hirdetés

A magyar szakember másodszor zsűrizi a közel-keleti és észak-afrikai régió legfontosabb kreatív versenyét, melyet a Cannes Lions szervez.

Nem lehetett fotózni az Adamsky buliján, mégis ez eddig az év ügynökségi buligalériája. Hogy lehet ez?

2006-tól 12 éven át vezérigazgatóként irányította a Magyar Telekomot az amerikai szakember.

Az FMCG szakmai magazin megújulását az új név mellett új dizájn és bennfentes tartalom fémjelzi.

Ritkán használt forgatási helyszínek és árnyalt alakítások: egy rész alapján bőven ott a potenciál az RTL KLub új sorozatában.

A Pont Itt szakmai magazin a magyarországi turizmussal foglalkozóknak, az Indulj! a nagyközönségnek szól.

hirdetés

Interjú a mostanság egyik legnépszerűbb, legfelismerhetőbb stílusú videoklip- és reklámfilmrendezővel.

Az építőiparban utazó Scheer Sándorral kötötte meg a bizniszt az amerikai cég, amely így tulajdonosként kivonul a magyar piacról.

Mind az ügyfélkapcsolati területen, mind a kreatívok között születtek új pozíciók egy nagyobb szervezeti átalakítás részeként.

„Ha megjelenik valami a színész arcán, csak jó helyen kell lenni” – bemutatjuk Becsey Kristófot, a Rossz versek operatőrét.

Nádori Péter írása a félretájékoztatás elleni uniós akciótervről a Kreatív január-februári printszámából.

Horváth Attila „Füge” reklámszakemberrel beszélgettünk az ügynökség jövőjéről és a nyugat-európai terjeszkedésről.

A négyórás film Michael Jackson gyerekmolesztálási ügyeit járja körül

A novemberben kiadott, első világháborús kötet sikerén felbuzdulva idén négy bookazine-nal tervez a kiadó.

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

hirdetés
hirdetés

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

Az utolsó előtti Huszár kiadására már hatezer dollár gyűlt össze.

A divatikon 85 évet élt.

A márkának szüksége volt egy kis megújulásra, érezték. Az ügynökség sportmárkával "fűszerezte" volna portfolióját.

A MyAd Marketing helyezett ki Budapest-szerte citylightokat.

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

Egy 2011-es egyezmény többszöri megsértésével vádolja őket az amerikai kereskedelmi bizottság.

Most videosorozat fut, tavasszal pedig komolyabb kampányt is terveznek.

Mennek a gengszterek, helyettük kétségbeesett vásárlókon segítenek az eladók.

Február 15-én írták alá a szerződést.

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28        
 

books.kreatívonline