hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A Synetiqnél most a Milka, az Árukereső és a Jófogás új reklámfilmjeit vizsgálták alaposabban.

Közösségformáló erő rejlik benne, a nézők pedig szeretik a kevés erőfeszítést igénylő szórakozást – derült ki az eddigi legtöbb nézőt vonzó Telekom MOST Fórumon, ahol a televíziózás jövőjéről volt szó. (X)

Azt hangsúlyozzák, hogy termékeikhez már nem adnak mesterséges tartósítószert.

Vasárnap este indult a TV2 nagyszabású maszkos szuperprodukciója. A döbbenetes leleplezésekkel teli show mindhárom fontos célcsoportban nyerte az idősávját. (X)

Interjú az immár 30. születésnapját ünneplő Admagic vezetőjével, Zentai Balázzsal. (X)

hirdetés

Mostantól bárki gyakorolhat a japándob e-verzióján anélkül, hogy a szomszédjai kiátkoznák őseivel együtt a világból. 

A hazai podcastpiacot feltérképező cikksorozatunkban ezúttal a kifejezetten erre a műfajra szakosodott Betone Studio következik.

Samu Tímea egyedüli vezérigazgatóként folytatja a cégnél, Izsák Miklós kereskedelmi igazgató feladatköre pedig a marketinggel bővült.

Folyatjuk a hazai podcastpiaccal foglalkozó cikksorozatunkat. Ezúttal az Index válaszait olvashatjátok a témában.

Kovács Eszter, a Wavemaker rendező-art directora az animáció felől érkezve tudatosan fordult a reklámszakma felé.

Február 3-tól Aniot-Helt Petra látja el a Central Médiacsoport marketingigazgatói feladatait. Az új vezető a McCann Ericksontól érkezik a Centralba.

hirdetés

Beindult a hazai podcastpiac, vagy egyelőre még csak szűk réteget érnek el az adások? Cikksorozatunk első részében a Central Médiacsoport válaszolt a kérdéseinkre.

Ennyi jelent meg a magyar felhasználók előtt tavaly év végén az AdReal (Gemius) elemzése szerint.

Több mint tíz év után váltották le a PHD-t.

Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője arról, hogy milyen kérdések merülnek fel a programmatic hirdetési piacon.

Erdei Zsófi, a VMLY&R senior copywritere valós briefekből született valós insightok mögé ír mininovellákat. Itt az első!

„Szerelemnövényt” fejlesztett az Artificial Group a Telenornak. Az okos cserép csak akkor ad inni a növénynek, ha mindketten elvégzitek a „párterápiás” feladatokat.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

A posztot 2019 végétől Nád-Kántor Marianna tölti be.

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

hirdetés
hirdetés

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

A márka helyett az újrahasznosításé lesz a főszerep a kupakokon.

Érdemes fejhallgatóval nézni a videót.

A szervezet szerint a polgármesterek nem a csatornának, hanem a nézőknek tartoznak a szereplésssel.

A Havas hirdetése szerint érdemes jó ügynökséget választani, mielőtt menthetetlenné válik a márkád.

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
            01 02  
  03 04 05 06 07 08 09  
  10 11 12 13 14 15 16  
  17 18 19 20 21 22 23  
  24 25 26 27 28 29    
 

books.kreatívonline