hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kétszáznál is több pályázat érkezett az idei Hipnózisra. Díjátadó május 16-án.

A film feleleveníti a Tiananmen téri vérengzést, emiatt cenzúrázták Kínában. A márka ezután lényegében elhatárolódott saját reklámjától.

A Lounge által készített kampány célja a Kincsem+ Tuti játék újrapozícionálása.

Május 24-ig várjuk a legjobb videós megoldásokat.

Amanda Nelson tölti be majd az elnöki pozíciót a cégnél.

Egyre kevesebb a fogyasztói bizalom a digitális cégek irányába.

hirdetés

Radnai Márk, a reklám rendezője mesél Kasszás Erzsi kalandos megszületéséről.

Pavel Stanchev május 15-től veszi át a médiacsoport irányítását.

Állítja a Kantar Media legújabb globális kutatásában. Egyre kevésbé fontos a reklám, mint információforrás és csúcson a reklámblokkolás.

A madarak szárnycsapásait imitáló Metafly láttán talán még az egykor papírsárkányt eregetők szíve is picit hevesebben ver.

Topsportolók vonulnak fel véget nem érőn, és Beck legújabb dala kíséri a filmet, de igazán a kameramozgatás teszi fantasztikussá a filmet.

Az Indulj! felfedezésre váró, vagy épp ismert helyeket mutat be más megközelítésben, tippekkel, tanácsokkal és rengeteg történettel.

hirdetés

Vida József az MTI-nek beszélt róla, hogy júniusban zárnák le a tranzakciót. Update: Vajna igazából már három éve eladhatta a TV2-t.

Az Epsilon nevű, adatalapú marketinggel foglalkozó céget.

Márciusban az oldalak között a 24.hu vezet, ismét feljöttek a sportszájtok, és szépet ment az NLcafé is. 

Fotócégek nagyköveteiről, a NER sajtófotójáról és külföldön sikeres magyar fotográfusokról is szól az új Kreatív.

Ezt a Kreatív eseményén erősítette meg a GVH szakembere.

Molnár Kálmánt, az Unilever jogi és vállalati kapcsolati igazgatóját választották utódjául. Fazekas Ildikó helyére is új főtitkár érkezik.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

A Telekom akciója a felelőtlenül megvásárolt háziállatok helyett inkább élő streamben hozta el a háztartásokba a húsvéti nyuszikat.

A közmédia korábbi vezetői bruttó 2 millióért dolgoztak, Papp Dániel már 2,4 millió forintot keres az MTVA-nál.

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

hirdetés
hirdetés

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

A Budapesten forgató Barry Levinson a Filmalap képzési programjának vendége lesz.

 A partnerséggel Magyarországon is megjelenhetnek a „high impact rich media hirdetési formátumok”.

Már a problémás országok közé sorolja hazánkat a Riporterek Határok Nélkül felmérése.

A kertészetek gyerekbarát jellegét is kidomborítják, ahol a kerti tó teknőseit is meg lehet nézni.

Megváltozik a pálinkák csomagolása, és racionalizálják a termékportfóliót.

A tavaly kormányközeli kézbe kerülő közterületi hirdetőcég egyoldalúan, a HVG szerint jogtalanul bontott szerződést a kiadóval.

Az Ide süss! sztárokat vonultat fel a húsvéti epizódban.

A Mérték és az Átlátszó közzétette az állami reklámköltés alakulását 2006 és 2018 között.

18 év után közös megegyezéssel megy.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30            
 

books.kreatívonline