hirdetés
hirdetés
hirdetés

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a Kreatív designversenyére, az RGB - Kreatív Design Awardra.

A Nagy Kreatív Hét szerdai napján, szeptember 30-án délután két blokkban is beszélgetünk arról, mi várható most és mi lesz jövőre.

Tavasszal meghirdetett nyílt pályázaton lehetett terveket küldeni, nyert a győri Elevate. Pár évbe beletelhet, mire minden intézmény arculata teljesen lecserélődik.

Második alkalommal kerestük a legjobb, influencerek bevonásával készült marketing-, PR és kommunikációs kampányokat. 

A legtöbb shortlistes pályázattal a ViacomCBS, a DDB Budapest, a Spice Communications és az Uniomedia büszkélkedhet.

A Mediacom elkészítette a járvánnyal kapcsolatos attitűdök mentén a magyar emberek karaktertérképét. Tanulmány.

hirdetés

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a Kreatív PR-versenyére, megújultak az értékelési szempontok is.

Kenyhercz Kinga lett a divízió vezetője, az ügynökség mentori rendszert is kialakított.

Vannak könyvek, amiket az ember időnként levesz a polcról, és pont ugyanolyan lelkesedéssel tudja végigolvasni, mint először. Recharge!

Az eredetileg gamereknek tervezett monstrum fekvő helyzetbe is dönthető két Zoom meeting között. 

Kirúgták az ügynökségtől a vírushelyzet hatására, elment segédmunkásnak. 

Folytatjuk! De hogyan? A Nagy Kreatív Héten erről is beszélgetünk! 

hirdetés

A Viacom és az HBO budapesti kreatív csapatai örülhettek a díjátadón.

A White Rabbit, a VMLY&R és a HPS Group is érdekelt még a versenyben.

A gyártó arra kíváncsi, milyen munkakörnyezet inspirálja az alkotást

Az Uniomediának 13, a Positive Adamskynak 6 munkája shortlistes a Content Marketing Award versenyünkön. Eredményhirdetés szeptember végén!

[karantén extrákkal!] Új rovatunk egy home office programajánló, első körben sorozatokkal, filmekkel hétvégére vagy bármelyik estére.

A Media1 podcastjában beszélt többek között arról is, hogy valószínűleg több most a jobboldali újságíró a lapnál, mint korábban. Kárpáti Márton, a Telex ügyvezetője is a műsor vendége volt.

A Fördős Zé vezette gasztrocsapat elindítja a kezdőknek szóló Street Kitchen Instantot.

A Netflix, ahogy korábban a Golden Globe-on is, messze elmaradt a Watchmennel és Utódlással vezető HBO mögött.

A rendezvény- és a digitális ügynökség egy ernyő alatt, holding formában folytatja közösen RaconteurXtrm néven.

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

Indulhat a pitchelés ezerrel a hazai zenekarok és kiadók részéről.

hirdetés
hirdetés

A Wild Turkey új bourbonjének készült, ő a főszereplő is.

Több sportszergyártó is úgy érezte, 2020 lesz az év, amikor újra bátrak lehetnek a tervezésnél.

Willaim Goodot léptették elő az újonnan létrehozott pozícióba.

Az első adásban Kádár Tamással, a Sziget ügyvezetőjével beszélget főzés közben. 

Az UNICEF szerint a koronavírus évtizedekre visszavetheti a más halálos betegségekkel szembeni küzdelmet.

A Frust című széria forgatása 2021-ben kezdődik Belgrádban.

Remek kampányt készített a WWF Dániában.

Három hónapja indult az együttműködés. 

A koronavírus okozta bizonytalanságban egyre többen keresnek rá arra a neten, hogyan kell felmondani a munkahelyen. 

Ennek ellenére eltűntek a céges családi napok és a karácsonyi partik.

A Reklám Világszövetség korábbi vezetője előtt tiszteleg ezzel a testület.

Szürreális, teljesen gyagya reklámban biztatja a Z generáció tagjait a színész a maszkhordásra.

A közgyűlés új felügyelőbizottsági elnököt és tagot is választott Teremi Balázs és Bende Máté személyében.

A sokszoros Emmy-díjas, már hét éve futó Last Week Tonight 2023-ig biztosan folytatódik az HBO-n.

A kiadó Hintalovon Alapítvánnyal közös projektjének első témája az online zaklatás problémájára hívja fel a figyelmet.

hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
    01 02 03 04 05 06  
  07 08 09 10 11 12 13  
  14 15 16 17 18 19 20  
  21 22 23 24 25 26 27  
  28 29 30          
 

books.kreatívonline