hirdetés
hirdetés
hirdetés

Száraz István megvált teljes tulajdonrészétől a New Wave Media Groupban.

A szpot mellett Youtube-sztárok is beszélnek a szüleikkel való viszonyukról.

Nem túlzás, hogy a 90-es években nők tág körének a Kiskegyed jelentette a közösségi médiát. (X)

És nyerj két belépőt a chatmarketing képzésünkre! (X)

hirdetés

Interjú Horvát Jánossal öncenzúráról, a Castróval való pingpongozásról, az Isaura előtt megtörő szocialista blokkról és a világon egyedülálló magyar médiahelyzetről.

Ha nem értettek valamit, rágugliztak. A napelemek összeszerelését pedig a YouTube-ról lesték el.

Sopov István mellett öt új elnökségi tagot is választott a szakmai szervezet taggyűlése. 

Elveszett izmok, akklimatizáció, gonosz kommentelők – ilyen egy Everest-csúcsmászás utóélete. (X)

hirdetés

Plusz HD-csatorna körkép, remek interjú Horvát Jánossal és a Microsoft globális főkommunikátorával, propagandakonferencia-beszámoló és űrfelhőkarcolók!

A termékcsomagolás versenyünkön 11 kategóriában összesen 25 díjat osztottunk ki.

Az ex-dubaji reklámos a DeepInsighthoz igazolt, 10 év külföldi karrier után tér haza.

A Magyar Telekom szakemberei is részt vettek a nemzetközi projektben.

A Run The Jewels a régi rendszert ekézte a Cannes Lionson. Amúgy pedig beszívva döntöttek úgy, hogy felforgatják a kreatívipart. Cannes-ban bemutatták az új klipjüket is és pózoltak a Kreatívnak.

Problémák vannak a piacon, vagy véletlenek együttállásáról lenne szó?

A szerkesztett online videós tartalmak kategóriából került ki a legtöbb döntős.

Július 4-én a Pontoonon lesz. 

Aki az Allas.hu menedzsmentjét kérte fel az oldal további üzemeltetésére.

A gyerekek képzeletét szeretné megjeleníteni a rebranding során a gyerekcsatorna.

A dezodorreklám nagydíjat ért a Cannes Lions fesztiválon.

A Duna egy napja című nemzetközi pályázatra amatőrök és profik is jelentkezhetnek.

hirdetés
hirdetés

A négy év után újraindított szakmai elismerést Rényi Pál Dániel kapta.

Ügynökségi meg médiás arcokkal, marketingesekkel és startupperekkel fogunk fröccsözni munka címén. Nyitott dolog!

Minden ügynökségénél lekapcsolták a gépeket az Ukrajnából indult vírus miatt.  

Az Ablak, a Hol-Mi?, a Főtér műsorvezetője 64 éves volt.

Később a vállalat munkalehetőséget is ajánl a sportolóknak.

A TV2 Talent Management korábbi csoportvezetője új kihívásokat keresett. 

A saját ár-összehasonlító szolgáltatásának biztosít előnyt a keresőóriás. 

Derül ki a Magna éves hirdetési piaci trendeket vizsgáló előrejelzéséből. 

A Family Guyhoz készített kisfilm a Comedy Central XI. kerületi székházánál játszódik.

A Safer Internet Forumra juthat ki egy 13-19 év közötti sikeres pályázó.

A programmatic, dinamikus kreatív és tartalommarketing stílszerűen a Dr. Oetker Befőzés kampányában került össze.

Végh-Kósa Anita feljebb lép, Boruzs Ákos távozik a cégtől. 

A Rádió1, a Music FM és a Sláger FM a dobogón.

A Strand-kollekció tudatosan a 80-as éveket idézi.

Változtat a Gmail biztonsági szabályain a cég.

hirdetés

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 5., Premier KultCafé

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

A Vice Media stratégiai vezetője lesz a zsűri elnöke.

Átadták az Aranyszem operatőri díjait.

Kisebb márkadömping volt a Gyerek Szigeten.

Bronzot ért a Tomcsányi Dórinak készült rádiószpot.

Az egyik állítólag 100 ezer dollárért kelt el.

A településkép védelméről szóló jogszabály módosításával nyomta át a Fidesz a plakáttörvényt, írja a 444.

Run Your World néven új szlogent is kapott.

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat egy spanyol bank Cannes-ban.

Játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

A cég részvényesei követelték a kompromittálódott Travis Kalanick távozását.

Az IKO Digital fejlesztett chatbotot a hírportálnak.

Programtervezést és italajánlatot ígér a hivatalos cannes-i chatbot.

Túlméretezett ruhákban, Snapchaten jelennek meg.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
        01 02 03 04  
  05 06 07 08 09 10 11  
  12 13 14 15 16 17 18  
  19 20 21 22 23 24 25  
  26 27 28 29 30      
 

books.kreatívonline