hirdetés
hirdetés
hirdetés

Visszatérés Epipóba, Anyáim története és a Dívák is érkezik az HBO-ra és az HBO GO-ra idén és jövő év elején.

Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója beszélt az Atmedia őszi várakozásairól. (X)

Az HBO európai részlegét Christina Sulebakk vezeti mostantól. Elődje, Hervé Payan távozik a cégtől.

Interjú a Sokan kértétek instaoldal adminjaival a nagy magyar influenszer-katyvaszról.

A pozitív hozadékok mellett a legnagyobb félelem a vállalatok bödzsécsökkentése – derül ki az Uniomedia kutatásából.

Akár 30 százalékos visszaesés is jöhet 2020-ban.

hirdetés

Reklámforgatás, nagyvállalati marketing és belső kommunikáció korlátozások idején, plusz Sziget, gasztromarketing és 2019 kommunikációs krízisei a szabadon letölthető új számban!

Igény szerint hűt vagy fűt, az ideális hőmérsékletet alkalmazással állíthatjuk be.

Az Apa és a Gyereklélek sem jelenik már meg különálló magazinként.

A márka és az AMV BBDO kampánya garantáltan díjvárományos már a beharangozó videó alapján is.

Egyelőre rengeteg a kérdőjel, miközben az egyetem már szeptembertől életbe lépő átalakítását múlt héten megszavazta a parlament.

Új sportcsatornára, a teljes körűen agusztus 1-jén induló Arena4-re költözik át az amerikai foci az AMC-hez tartozó Sport TV-ről. Frissítés: közöljük a Sport TV reakcióját is.

Zenéit reklámok is előszeretettel használták újra, és újra.

hirdetés

Egy ősi japán démon miatt egy fiatal nő mindenkire halált hoz - le is csap a sztorira az indiai filmúthenger. 

Beleznai Márk  Agapé című vizsgafilmjét meghívták a 73. Cannes-i Filmfesztivál Cinéfondation válogatásába

A Hungexpo vezetője szerint 2023-ban lehet újra olyan jó éve a helyszínekben, mint 2018-19-ben volt, addig mindenki a jövőbe fektet. A múzeumok is látják a helyüket az újranyitás utáni céges rendezvényekben.

A mini oázis segít lelazulni egy stresszes nap után, vagy közben.

Az Index körüli kereskedőház tavasszal érkezett új tulajdonosát a 444 szólaltatta meg.

[karantén extrákkal!] Új rovatunk egy home office programajánló, első körben sorozatokkal, filmekkel hétvégére vagy bármelyik estére.

Az innovációs és technológiai miniszter a Világgazdaságnak adott interjút, ahol azt mondta: az 500 főnél nagyobb rendezvényeket valószínűleg továbbra sem lehet majd megtartani.

A Dove a rabszolgaság eltörlésének ünnepnapja előtt indított nyári kampányt.

Az Instán megosztott üzenetek lényege, hogy a sebességkorlátozásokat nem véletlenül hozzák meg a nyári karbantartások idején.

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

hirdetés
hirdetés

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30 31      
 

books.kreatívonline