hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Index tulajdonjoga egy alapítványhoz került, tényleg ez a függetlenség garanciája?

Herpay Kazi, a Spice Communications kreatívigazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

Simicska érdekeltsége vitte és egy alapítványnál landolt. Azt állítják, a függetlenség megőrzése a cél. A lap operatív és tartalmi vezetése változatlan marad.

Bill O'Reilly tette Amerikában nagypályás szereplővé a Fox kábeladót. 21 év után hirdetői bojkott miatt bukik bele a zaklatásaiba.

hirdetés

Most van a legnagyobb esély, hogy magyarok palack nélkül a Mount Everest csúcsára álljanak. Ebben a kommunikációs lehetőség is óriási – mondja Németh Ottó, a Henkel marketing- és üzletágvezetője. (X)

Van, aki energiaszelettel, mások auratisztítással gyúrnak az ALDI feladataira. Van, aki trambulint venne, van, aki jótékonykodna. (X)

hirdetés

Elméletileg azok fognak jól járni, akik az eredeti kólaízt szeretik. A régi zero-hívőknek lehet, hogy van egy rossz hírünk.

A 21 éves srác két évig dolgozott azon, hogy a látássérültek se maradjanak ki az élményből.

Két mókás reklámban mesélik el, hogyan és miért született meg az ajánlat.

Az egymillió autós transzmitter, hogy újra sokan hallják is a Class FM-et, még várat magára.

Ezt üzeni ügyfeleinek a Raiffeisen Bank új kampánya.

Véleményvezérek vezetik be az új logót és palackot.

Az ügynökség új group headje a Young & Rubicamtől érkezett.

A cégek harmada nem készít PR-tervet. Igaz, sokan azt sem tudják, hogy mi az.

Teodoor már a lépcsőházban érzékeli a lakás tulajdonosát.

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

hirdetés
hirdetés

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 19-ig lehet nevezni.

A Disney felkérésére tették mindezt.

A 9 hónapos tender után a Caratot választották.

Amiben azt állították, hogy a Tények az ország legjobb híradója.

A Telekom Electronic Beats AR-kampányt és négy európai koncertet épít az együttműködésből.

A porckorong-fájdalom hátrányait dolly-zoom módszerrel érzékeltetik.

A szakember a CEMP Sales House-tól érkezett.

Vajda Judit, a tévé rovat munkatársa maga áll fel, míg Zsadon Béla, vezető címlapszerkesztő nyugdíjba megy.

A kutyaotthon a 25. szülinapját ünnepli, plusz az 1 százalékos kampányát kezdi meg.

24 pincészet, közös arculat, tavaszi programok a tónál.

Most már egész mondatokat is megért egyben.

A Média 2.0 blog következő meetupja a kreatívszakma kihívásait járja körül.

hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

Ezzel 4 százalékkal növekedett a médiacsoport portfóliója.

A digikult.hu-t Seres Szilvia újmédia-kutató hívta életre.

 

Ostyáni Jánosnak a Hősök téri tüntetés képeit a feje felett cserélték le. 

Egy óvszermárka választ ad a kérdésre.

Furcsa fotópályázat, nem csak saját képekkel lehet nevezni.

Az ittas vezetés veszélyeire figyelmeztetnek.

A Wienerberger új ügynöksége készítette.

A Digital Media Campus 2017 program 120 kommunikáció szakos hallgatót ért el eddig.

Gifen az Index, 444, Hvg, valamint az Origo, Hirado.hu és 888 címlapjai a tüntetések napjaiban.

A Túródesszert ésa Coffee Selection márkák digitális kommunikációján.

New Wave Media Group néven folytatják.

Hét tévés és három rádiós híradó esetében.

Kaposvári és veszprémi helyi, valamint pécsi körzeti rádiók az érintettek.

Egy héttel tovább lehet nevezéseket küldeni a versenyre.

A nyertesek között szerepel a The Washington Post és a The New York Times is.

Eddig három filmje szerepelt a fesztivál versenyprogramjában.

Azt állították, hogy az amerikai elnök felesége nemcsak modell, hanem escortlány is volt.

De a C++ szaktekintélye, Scott Meyers is előadott a navigációs szoftvereket gyártó cégnél. 

Az új tulajdonos a horvát és amerikai kötődésű Gavin Susman üzletember.

Az ásványvízmárka AR-promóciójában a palack mellett a citylighton is életre kel a grafika.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
            01 02  
  03 04 05 06 07 08 09  
  10 11 12 13 14 15 16  
  17 18 19 20 21 22 23  
  24 25 26 27 28 29 30  
 

books.kreatívonline