hirdetés
hirdetés
hirdetés

Erős emberek és agresszív terjeszkedés a rádiós piacon 2017-ben.

Jelentheti-e az evolúció következő lépcsőfoka egyben a részleges elbutulást is, vagy csupán attól félünk, hogy nem látjuk, merre tart az algoritmus generáció? Nagy Bálint véleménycikke.

Három déli megyében segítenek a babákon, több ezer szavazó közül majdnem mindenki 10-est adott nekik. (X)

Miért nincs reklám a Cookpaden? Merre nő tovább a Nosalty? Kik a legújabb belépők az online gasztromédiában? Körkép a magazinból.

Goneth Jácint alapító az operatív feladatokat Molnár Zsuzsónak adta, és ez csak egy fontos változás az ügynökség életében. Páros interjú. (X)

Hiszen ők a novemberi szám főszereplői: Marabu, Grafitember és Pápai Gábor. Plusz nagy service design fókusztéma, Gulyás János- és Szilágyi János interjú, UX és társasjátékok.

hirdetés

Naná, hogy a Souldrops arculattal. Az ACG szeretetszolgálatos munkája sajnos shortlisten maradt Berlinben.

Hogyan értékesítenek mostanság a rádiós piac legnagyobb szereplői, és hogyan hat majd rájuk az új országos rádió? Körkép.

Rendesen sűrű az idei LolliPOP díjvárományosainak mezőnye, sok ügynökség és sok kampány sok eleme izgulhat.

Először a skizofrén betegeken tesztelik, akiknek orvosát is értesíti, ha a beteg nem nyeli le.

12 év után hagyta ott a Publicis One-t és a Saatchit. Stratégiai vezérhelyettes lesz a Centrál Médiacsoportnál.

Jesper Gadeberg reklámok zenei supervisora, az egyik legnagyobb név a szekmában. Jön a BUSH-ra, de mi még megkérdeztünk előtte pár dolgot.

hirdetés

A zsűrizés második napján a White Rabbit mindkét jelölését díjra váltotta.

Feladatait ketten veszik át: Sásdi Helga viszi tovább a Saatchit, Tóth Vazul pedig a Publicis One operatív igazgatója lesz.

A gyerekbántalmazás ellenes UNICEF-kampányfilmekkel nyertek. 

Gombamódra nőttek ki a programozó sulik az elmúlt években, a Minecrafttól, a Lego robotok építésen át már a modern vállalkozásokról is tanulhatnak a gyerekek. 

FRISSÍTVE Simicska Ádám el, míg a Lánchíd Rádió főszerkesztője beült a Magyar Nemzet élére is, de a HírTV vezérigazgatói posztján is csere történt.

Átrendezik a kategióriákat, és rövidebb lesz maga a fesztivál is. A Publicis csoport máris bejelentette, hogy 2019-től visszatérnek.

A Netflixhez hasonlóan az HBO GO november 13-tól közvetlenül lesz elérhető 1990 forintos havidíjért.

Chuck O'Rear három észak-amerikai úticélt fényképezett a légitársaságnak és a szép természeti képek rajongóinak.

A másik lehetőség, hogy tényleg ennyi indiai, bangladesi és pakisztáni rajongója van. Velük lett hirtelen az övé a második legnépszerűbb magyar celeboldal.

Ebből az alkalomból lufikat és papírkoronákat tettek 150 fővárosi szoborra a Hosszúlépés városi túraszervezői.

A  készülő új klip is a közös kampányból nő majd ki. A kreatív ügynökség a Human Telex volt.

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

hirdetés
hirdetés

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

FRISSÍTVE A bolt azt mondta, „akár 70 százalék kedvezmény”, de a GVH szerint az alig valamire járt. Az Extreme Digital szerint a fogyasztók értették.

A 24.hu szúrta ki, hogy a felcsúti polgármester beszállt Bács-Kiskun magasan leghallgatottabb rádiójába, a Gongba.

Online forgalomterelés és promóciós megjelenés tervezése volt a feladat.

A Café PR és az Uniomedia is 2-2 munkával került be a legjobbak közé.

Szerető Szabolcs és Tóth Szabolcs Töhötöm december végéig töltik be eddigi posztjukat a lapnál.

A Schibsted Hungary meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét.

Nem pénzt, hanem tévés megjelenést biztosít az arra érdemes vállalkozásoknak.

Egy sor új oldal csatlakozott a hirdetéskiszolgáló rendszerhez.

A Korhatáros szerelem december 2-án startol.

Harmada a fiataloknak pedig emlékszik arra, hogy vett már olyan terméket, amit egy influencer ajánlott, derül ki a Sakkom kutatásából.

A világ legnagyobb követeléskezelő cégének, az Intrum Justitianak dolgoznak.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30        
 

books.kreatívonline