hirdetés
hirdetés
hirdetés

Balogh Levente és partnere lesz a PepsiCo termékek kizárólagos magyar forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa.

A brit parlament pedig azt szeretné, ha az élelmiszerláncok öt éven belül nem használnának műanyag csomagolót.

A kiadó Nyugati téri irodájában buliztak az írók, a költők és a kedves partnerek.

A Sorozatwiki készített interjút az RTL vezérhelyettesével. Civil Konyhafőnök jön tavasszal, lesz új X-Faktor is.

Minél többek megbízható  és első számú hírforrásává válni és a legjobban kiszolgálni hirdetőik igényeit – ezek a 24.hu 2018-as céljai. Szigeti Péter főszerkesztő írása. (X)

Kultúrterror Tamás Dorka szabadúszó kommunikációs szakembertől.

hirdetés

Szakújságírók, digitális szakemberek véleménycikkeit szemlézzük.

Dudás Gergely azt is elmondta a Kreatívnak, hogy mihez kezd ezután.

Tendert írtak ki, a Young & Rubicamtől nyolc év után búcsúzik a márka.

Csütörtökön mutatták be a sajtónak és a nagyközönségnek a budai villamosremíz helyén nyílt teret.

Hét projektet mutatunk be az idén is vegyes listából.

Érdekes módon hirdeti Valentin napi akcióját az Oázis kertészet.

hirdetés

Egyetlen szelfiből kiderül, melyik mesterművet mintázhatták volna akár rólunk is.

A rendhagyó kiállítás A sötétség nem tart örökké – Legyen világosság kampányhoz készült.

Interjú a Nyomtassteis projektről, és arról, hogy létezhet-e a 21. században szamizdat.

Ha a tartalom a király, akkor micsoda az isten? A SAP Hybris nagygyűlésén fontos kérdésekkel szembesültünk.

A krízisterhesek figyelmét szeretnék felhívni az örökbeadás lehetőségére.

Az Ajándékot kaptál!-on több mint 2,3 millió forint gyűlt össze a hajléktalanokat segítő Léthatáron Alapítványnak. 

Az Umbrella az animációs film mellett limitált kiadású üveget és csomagolást is tervezett a márka parfümjeinek. 

A Spotify ledobta a cukiságbombát Németországban.

A Style Award férfi kategóriájában az összes Nagy nevű magyar színész szerepel. Tervezőket és divatos véleményvezéreket is díjaznak.

Nehéz elképzelni, hogy a TV2-s A piramis sikerétől függetlenül.

És akkor az omegás Kóbor Jánost még nem láttad tangóharmonikával playbackelni.

Egy négylábú is ellátogatott az emailmarketinges ügyfélpartira. Vajon jaguár volt-e?

hirdetés
hirdetés

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

A Morpho viszi a vállalat teljes körű pr kommunikációját.

A Schwarzkopf új integrált kampánnyal és hashtaggel gondolja újra a márkát.

Már csak Mészáros emberei vannak a vezetésben, írja a HVG.

Loncsár Tibor az analitikai cég élén Musza Istvánt váltja.

A P3 techtanácsadó cég felmérése szerint.

A fiataloknak szóló Youth Panelbe várják a jelentkezéseket.

Dolgozókon és influencereken keresztül.

A Zoom szerint az ellenzéknek nem sok esélye maradt Simicska cégein kívül a kampányolásra.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30 31          
 

books.kreatívonline