hirdetés
hirdetés

Az alsóbb szinteken még mindig jóval kevesebbet keresnek a férfiaknál.

A Light és a Zero mostantól minden reklámban megjelenik, hogy növeljék a részesedésüket.

Az eheti Kultúrterrorban Soós Gergely, a Neo Interactive alapító-ügyvezetője.

A budapesti Leo Burnett két bronzot nyert Cannes-ban a prototípussal, mostantól el is érhető a termék.

hirdetés

Zsoldos Dávid mellett az IBS-es Nagy Bálint is tulajdonos a komolyzenében, kultúrában utazó Papagenóban. Interjú a nem is olyan rég még CEMP-es alapítóval.

Reklámért még soha nem járt ekkora. A 4G hálózatról mondtak megtévesztőket a hatóság szerint, a Telekom perel.

hirdetés

A Google fejlesztője egy apró műanyag kerék segítségével álmodta mobilra gyerekkorunk diavetítőjét.

Az MTVA szerint nekik nem rossz, és az állami média felületértékesítőjét eladó Hamu & Gyémánt csoport szerint ők is előnyös ajánlatot kaptak.

Viszont a közmédia listaárainak brutális növekedése mégis bőven pozitívba hozta az összköltést 2015-höz képest.

A decemberi Kreatív Inspirátor rovatát a Kinopravda producere írta.

Négyéves stratégia felvázolásával rázná fel a szakmát a Reklámszövetség, amelynek éves közgyűlésén arról is szó volt: összezárás nélkül nem lesz semmi.

„Úton önmagamhoz” néven indít programot a márka.

Összesen 8,6 milliárd forint jogdíjat osztott szét az Artisjus.

Sákovics Diana 3 évig a portál pszichológiai rovatát vezette, és a Velvetnek is írt.

Szakmai műsorelemzés: Star Academy vs. X-Faktor, Sztárban Sztár vs. Kicsi Óriások.

De több más változás is hatályba lépett. Pallagi Ferenc immár a felügyelőbizottság tagja.

A Park Center kereskedelmipark-portfólió választotta őket többkörös tenderen.

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

Oknyomozó újságírókat és filmeseket hívnak mentorálni.

Az árösszehasonlító oldal arra mutat rá, hogy mindent leellenőrzünk az életünkben.

Az oldal 52 országban van jelen.

hirdetés
hirdetés

Marabunak hiányzott a napi terhelés a Népszabadság megszűnése után.

Az AWWWARDS nevű, webes megoldásokat értékelő oldalon.

A Magyar Nemzet és a Magyar Idők online főszerkesztője volt az elmúlt években.

Trumpnak pedig jár egy kis személyiségfejlesztés. 

2017-től Sólyom Balázs a cég online igazgatója.

Kedveskednek Trumpnak és be is szólnak neki.

Természetesen a keménység és az Adidas.

A Mozilla csavart egyet új logójának megalkotásával, és végig nyílt lapokkal játszott.

Ha jól számolnak, Gerendaiék több mint 8 milliárdért adhatták el a 70 százalékát.

Váltásban veszik át az Egyenes beszédet, reggelre még arcot keres az ATV Bombera Kriszta mellé.

A JCDecaux egy héten belül több száz plakátot helyezett ki, de még várják a jelentkezőket. 

Csak Group M-ügynökségek vannak a dobogón.

A Playboy idén is keresi Magyarország legmeghatározóbb férfi szereplőit.

Az újságíró az Indexnél és rövid ideig a Népszabadságnál dolgozott korábban.

Saját ruhakollekciót tervezett a színész, ehhez egy melankolikus hangulatú reklám is készült.

hirdetés

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

Reklám, pr és online területen is együttműködnek a jövőben.

A hírnek főleg a marketingesek örülhetnek. 

Egy izraeli művész elgondolkodtató projektje, annyit elárulunk.

A 88 éves magazint a médiapiac elvárásaihoz igazítanák.

2012-ben indította a csatorna a műsort.

Megyer Örsöt újraválasztották az elnöki poszton.

A filmes és médiás hírek elbújhatnak a focisták és az olimpikonok mögött.

Korábban a TV2 pr-menedzsere volt.

Krizshow néven indul új műsora az ATV-n.

A tér felújítása után odakerült digitális óra összevissza mutatta az időt, egy lakó 2085 forintból megoldotta.

A Cola már jelezte, hogy az új, még nagyobb felületen is állandó helye lesz.

Január 27-ig jelentkezhetnek a szervezetek.

Losonczi Kata Mészáros Lőrinc tévéjéhez megy.

A jobboldali publicista közel 10 év után vált.

Kovács András Péterrel és Dévényi Tibi bácsival ünnepeltek. 

A Simple alkalmazást népszerűsítik, az új szpot 53 csatornán fog futni.

Még a legfurcsább helyzetekben is fontos lehet, hogy működjön a tévé.

Az új üzletág első eseménysorozata gazdasági profilú.

A gyanús híreket egy független fact-checking szervezet ellenőrzi majd.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
              01  
  02 03 04 05 06 07 08  
  09 10 11 12 13 14 15  
  16 17 18 19 20 21 22  
  23 24 25 26 27 28 29  
  30 31            
 

books.kreatívonline