hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ludvig Orsolya Stefanie felel a vállalati kapcsolatokért is.

A világ legkisebb, hordozható csillagvizsgálója a hobbiból csillaglesre indulók előtt is megnyitja az égboltot.

A tévézők pedig naponta átlagosan közel 40 percnyi reklámot néztek, ami átlagosan 148 reklámfilmnek felelt meg – derül ki a Nielsen adataiból.

A Magyar Hírlap szerint a rendezői osztály vezetője András Ferenc lesz.

Sport és márkák: mik lesznek 2020 hosszú távú hatásai? Milyen influencerek az e-sportolók és mit adhatnak a kis klubok, amit a nagyok nem? Ezek és még sok más a Kreatív most megjelent, január végéig kapható számában.

hirdetés

A Capitolium ostroma ismét megmutatta, hogy a közösségi oldalak saját érdekük miatt a szélsőséges tartalmak felé tolják a felhasználókat. Bob Hoffman reklámszakember szerint pedig a reklámipar végigasszisztálja ezt a folyamatot.

Február közepétől a Story és Best magazin szerkesztősége újra közös főszerkesztő vezetésével állítja elő a magazinok tartalmát. A csapat élére Takács Gabriella érkezik.

Az európai gazdaság 4,4 százalékát kitevő kulturális- és kreatívipar újraindítása kulcsfontosságú feladat idén.

Sztaniszláv András az Eventiada IPRA Awardson tapasztalt zsűrizési élményeiről mesél.

Főszerkesztő lesz, mostantól Munk Veronikával közösen vezetik a lapot.

A beszélgetős műsorok ismert, többszörösen díjazott vezetője 87 évesen halt meg.

hirdetés

Kemény hirdetéssel igyekszik az emberek személyes felelősségét hangsúlyozni az angol kormány.

Ez önmagában majdnem négyszerese a 2019-es teljes net-net televíziós állami reklámköltésnek, de a listaárból még lejönnek a kedvezmények. Biztosabbat a MEME hivatalos reklámtorta-adatai után lehet majd tudni.

Az emberek már nem lepődnek meg, ha egy márka a gyakorlatban is valódi értékekkel áll elő, sőt, egyenesen elvárás lett! A Cultural Bites legfrissebb cikkében ezekből szemezgetünk. 

Az Edelman Trust Barometer szerint a kormányok szavahihetősége csökkent a leginkább ősz óta, a vállalatoké viszont megnőtt: az emberek többsége a cégektől várja a helyzet megoldását.

Ha a korlátozások engedik, április végén nyit a Monyo Land a X. kerületben átlag heti két koncerttel.

Fenntarthatósági kampányt indított az üdítőgyártó.

A Friendly kampánybejelentőjét olvashatjátok.

A Balaton Brigád egy nyolcrészesre tervezett történelmi thriller.

A szülők digitális tudatosságáért indít közös kampányt a Telekom és a Hintalovon Alapítvány.

A petíció 12 ezer aláírás felett jár már.

Az Indenpendent Spirit Awards-on a kisebb büdzséjű alkotásokat díjazzák.

hirdetés
hirdetés

A tévészpot egy nonprofit vállalat jóvoltából született, akik azt szeretnék, ha minél többen állnának át növényi alapú étrendre.

A Netpositive és a FANUC is őket választotta.

Lego Vidiyo néven indít új szolgáltatást a gyártó, melynek lényege, hogy kiterjesztett valóság (AR) segítségével pingelje a gyerekek kreativitását.

Ezt Varga Judit igazságügyi miniszter jelentette be a Facebookon. 

A koronavírus elleni vakcinák népszerűsítésére fordítják a Super Bowlra szánt reklámbüdzsét.

A felnőtteknek szóló közös alkotói pályázat Alkosd újra a világod! címmel vár síkban épített mozaikképeket. Jelentkezési határidő: február 28.

Az együttműködés 2018-ban indult, az ügynökség most ismét megnyerte a tendert.

Sanders csodás kesztyűivel fázik The Beatles-, Fleetwood Mac-, Arctic Monkeys-, Paramore-, The Killers- és Foals-klasszikuson is.

Szeged első független hírportálja 18 ezer dollárt kap az Open Society Initiative for Europe-tól.

Az alapítói szöveg szerint politikailag független, kizárólag szakmai szempontok alapján szerveződő egyesület lesznek.

Szegény Bondnak tényleg nincs ideje meghalni, annyit késik a bemutató

Hat kategóriában díjazzák a legjobb megoldásokat.

A verseny történelme során először billent a nők javára a nemek aránya a zsűrielnökök között. 

A Time magazin bemutatta friss lapszámának címlapját, amin Joe Biden, az Egyesült Államok frissen beiktatott elnöke látható az Ovális Irodában, melyet elődje finoman szólva is lelakott állapotban hagyott ott.

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30 31  
 

books.kreatívonline