hirdetés
hirdetés
hirdetés

A koronavírus miatti korlátozások megnyirbálták a munkába járók számát, ez pedig elkezdett visszaköszönni a nemzetközi hallgatottsági adatokon.

Filmipari körképünk a koronavírus-járvány első hetei után.

A hírcsatornák nézettsége emelkedik a legjobban, a sportcsatornák nagyot zuhantak. 

Mit mutatott meg a magyar egyetemeknek a korona helyzet? Spoiler: korántsem csak az online jelenlét szükségességét. 

A Kantar felmérése szerint a márkáknak mindent meg kell tenniük, hogy jobbá tegyék a járvány miatt „alapjaiban megváltozott életet".

A meglévő designt kell egységesíteni és továbbfejleszteni, és a digitális térre optimalizálni.

hirdetés

Bolygónk mintájára márványozott telefontöltő formájában tartaná körforgásban az eldobált műanyag hulladékokat egy brightoni cég.

A Magam adom című dallal festik alá az étel élvezetének pillanatait.

A Star Network állított össze egy öt pontból álló javaslatcsomagot a véleményvezéreknek járvány idejére.

A Media1 információi szerint négy-öt embert küld el az Index, a HVG-nél pedig kollektív fizetéscsökkentés történt.

A TV2 Csoport elnöke Oltyán József 50 százalékos tulajdonrészét vásárolta meg – tudta meg a Portfolio.

A csatorna fő beszállítójánál, az IKO-nál folytatja, szintén kreatívigazgatóként – tudta meg a Sorozatwiki.

hirdetés

Az ügynökség 10 hirdetést válogatott össze az elmúlt 10 évből.

Ráéreztek arra, hogy most nem az arany karkötőre van igény.

Így hangsúlyozzák a szolidaritás és empátia fontosságát.

A Synetiqnél most a februári reklámfelhozatalt, azon belül is a Nescafe, a Soproni és a Köbe Biztosító kisfilmjeire adott nézői reakciókat elemezték.

A napilapok mellett a legolvasottabb híroldalak is beszálltak az akcióba.

Azt is kérik, hogy terjesszék ki a reklám- és médiaügynökségekre is a kármentő csomagot.

A filmek előreláthatóan április végétől lesznek elérhetőek a streamingszolgáltatónál.

A HD marketingnél megvizsgálták, milyen hatással volt a kormány múlt szombati bejelentése a webáruházak forgalmára.

Az első adásban Hajdú B. István volt az egyik kvízmester.

A kultikus Ghibli-film képi világát megidéző reklámfilm az ausztrál gyermekek digitális felzárkóztatását segíti.

Április elsejétől szól az Indirekt.hu és a kereskedőház együttműködése.

hirdetés
hirdetés

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Az otthoni oktatást pedig a történelmi témájú bookazinek ingyenessé tételével támogatja a kiadó.

Team Visa olimpikonokkal forgatott házi videókkal helyettesítik az elhalasztott olimpia miatt kieső kreatívokat. 

A Curb Your Enthusiasm (Félig üres) főszereplője nem hazudtolta meg magát.

A kórház jelentette fel, az ügyész elrendelte az őrizetbe vételét.

A helyzethez alkalmazkodva megnőtt az online kurzusokat, otthoni sportolást népszerűsítő reklámok száma.

Adatvédelmi és biztonsági kockázatokra hivatkozik a cég, a Zoom szerint nincs mitől tartani. 

„Utazz el!”, „Látogasd meg!”, „Szörfölj!” - csak mindezt légyszi a négy fal között tedd!

Április hatodikán kivezetik a kereskedésből a német gigavállalat részvényeit

Április elsején kellett volna új címekkel jelentkeznie a képregénykiadónak, a koronavírus miatt ez elmarad.

Míg pár hete drámain bezuhantak, mostanra hasonló sebességgel ívelnek fel az eladásaik.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30        
 

books.kreatívonline