Sport és márkák: mik lesznek 2020 hosszú távú hatásai? Milyen influencerek az e-sportolók és mit adhatnak a kis klubok, amit a nagyok nem? Ezek és még sok más a Kreatív most megjelent, január végéig kapható számában.
A Capitolium ostroma ismét megmutatta, hogy a közösségi oldalak saját érdekük miatt a szélsőséges tartalmak felé tolják a felhasználókat. Bob Hoffman reklámszakember szerint pedig a reklámipar végigasszisztálja ezt a folyamatot.
Február közepétől a Story és Best magazin szerkesztősége újra közös főszerkesztő vezetésével állítja elő a magazinok tartalmát. A csapat élére Takács Gabriella érkezik.
Ez önmagában majdnem négyszerese a 2019-es teljes net-net televíziós állami reklámköltésnek, de a listaárból még lejönnek a kedvezmények. Biztosabbat a MEME hivatalos reklámtorta-adatai után lehet majd tudni.
Az emberek már nem lepődnek meg, ha egy márka a gyakorlatban is valódi értékekkel áll elő, sőt, egyenesen elvárás lett! A Cultural Bites legfrissebb cikkében ezekből szemezgetünk.
Az Edelman Trust Barometer szerint a kormányok szavahihetősége csökkent a leginkább ősz óta, a vállalatoké viszont megnőtt: az emberek többsége a cégektől várja a helyzet megoldását.
A Time magazin bemutatta friss lapszámának címlapját, amin Joe Biden, az Egyesült Államok frissen beiktatott elnöke látható az Ovális Irodában, melyet elődje finoman szólva is lelakott állapotban hagyott ott.
Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!
Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?