| Januártól Perkó Rudolf látja el a Totalcar.hu Kft. ügyvezetői feladatait. A korábbi vezető, Bazsó Gábor is a magazinnál folytatja a munkát a kreatív tartalomgyártás területén. |
| |
| Az európai termékfejlesztési részleg után még feljebb lépett a ranglétrán. |
| |
| Gedei Norbert a szórakoztató tartalmakért felel majd. |
| |
| A Capitolium ostroma után kezdett tisztogatásba a Twitter az összeesküvés-elméletekot osztók között. |
| |
| Összesen 70 filmet mutat be idén a streamingóriás. |
| |
| A Viacom az RTL Spike kivezetése után jelentkezik az új, tiniknek szóló csatornával. |
| |
|
- | A régi Duna TV székház mellett például az Infopark is új helyszín lehet. |
| |
| Alexander Nanau, aki a Collective című filmjével az Oscar-díjig menetelhet, a román kultúra ténylegestámogatását hiányolja a kormánytól. |
| |
| A Felkészülés meghatározatlan ideig tartó együttlétre főszerepével érdemelte ki az elismerést. |
|
| Összesen 55 jelölt közül lehet választani a közönségszavazáson, szép számmal akadnak jelöltek a kreatíviparból is. |
| |
| Az E.ON egy integrált pr kampány segítségével teljsen átformálta a cégről alkotott imázsképet. A Salt Communications vendégcikkének szerzői elmesélik, hogyan sikerült mindez. |
| |
| Ingyenes előadáson mesél a nézőt is bevonó technikákról a berlini High Road Studios két alapítója. |
| |
|
- | Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban!Végső nevezési határidő: január 15. |
|
| Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival. |
|
| Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük! |
|
|
- | Ha számodra az ügyfél elégedettsége az elsődleges és minden egyéb csak ezután következik, akkor olvass tovább! |
|
|  | Vidám kis csapatunkat bővítjük Veled, leendő médiatervező kollégánk! |
|
| Itt az új év, s új lehetőségeket keresel? Egy profi csapatban szeretnél tovább fejlődni és nemzetközi márkák sokszínű projektjein dolgozni? |
|
|  | Lelkesen várjuk csapatunk új tagját, akivel osztozhatunk a márka- és vállalati kommunikáció minden örömén és bánatán. |
|
|  | Hazai és nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező kommunikációs és marketing ügynökségi csapatunkba keressük új kollégánkat. |
|
|
-  | Kreatív XXIX. évf., 2.. szám | |
|
- |