>   HÍREK   |   >   ESEMÉNYNAPTÁR   |   >   ÁLLÁSBÖRZE   |   >   IMPRESSZUM
 
hirdetés
 

HÍREK

>

Az MRSZ kéréssel fordul a kormányhoz, hogy a reklámipar más részei is segítséget kapjanak

A reklám- és PR-ügynökségek, outdoor és DM cégek, sales house-ok és piackutatók érdekében.

>

Németországban 50 milliárd eurót különítettek el a kreatív és kulturális ipar számára

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

>

A szinkronszínészek nem tűntek el, csak otthoni munkavégzésre álltak át

Ettől persze a mozifilmek, élőszereplős sorozatok szinkronizálása nem megoldott most – mondták el a Kreatívnak.

>

128,5 milliárdért adott el 5G-frekvenciákat az NMHH

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

>

Pályázaton keresi új arculatát a MAKSZ

A 25 éves szakmai szervezet idén több fronton, így arculatában is megújulást tervez.

>

„A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot”

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

>

A McDonald’s csúnyán elhasalt egy jó szándékú koronavírus-aktivitáson

Rengeteg Twitterező szólt be a széthúzott M-betűre, köztük még Bernie Sanders is.
-
hirdetés
 

>

Előrefizetéssel mentené meg kiskereskedelmi beszállítóit az Unilever

Emellett különböző nagyösszegű adományokkal száll be a koronavírus elleni harcba.

>

A Gap és a Nike is ráállt a védőfelszerelések gyártásra

Kifejezetten az egészségügyi dolgozók számára készítik a létfontosságú termékeket.

>

Elhalasztja az élelmiszer-pazarlás elleni kampányát a Médiaunió

Sem a járványügyi, sem az élelmiszer-vásárlással kapcsolatos jelenlegi helyzet nem ideális a kampányhoz.

>

Három melléklet kiadását is felfüggeszti a Bors, de örülhetnek a rejtvényrajongók

A járványügyi helyzet miatt van szükség az változásokra.

>

Családi- és diák oldalakkal bővült a Cad Media portfóliója

Családosok, szülők és diákok elérésében léptett előre a Cadabra sales house.
-
hirdetés
 

ESEMÉNYNAPTÁR

>

Innovatív márka 2020 (2020-06-03)

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

>

Hipnózis 2020 (2020-07-31)

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés.Végső nevezési határidő: 2020. július 31.
-

FIZESSEN ELŐ A KREATÍV MAGAZINRA!

Kreatív XXIX. évf., 2.. szám
    Előfizetés
    > Nyomtatott
    Lapszám vásárlás
    > Nyomtatott
    -

    IMPRESSZUM

    Kreatív Csoport igazgató:

    Vándor Ágnes
    tel.: (1) 430-4531
    e-mail: vandor.agnes@pphmedia.hu

    Főszerkesztő:

    Pál Zsombor
    tel.: (1) 430-4555
    e-mail: pal.zsombor@kreativ.hu

    Hírlevéllel kapcsolatos technikai

    problémák: e-mail: info@kreativ.hu

    Információ: 

    Szerkesztőségi titkár: Gajdos Krisztina
    tel.: (1) 430-4510
    e-mail: gajdos.krisztina@pphmedia.hu

    Hirdetési menedzserek:

    Orosz Anita
    tel.: (1) 430-4572
    e-mail: orosz.anita@pphmedia.hu

    Vig István
    tel.: (1) 430-4560
    e-mail: vig.istvan@pphmedia.hu

    -
    © 2009 - 2020, Kreatív Online
     A PPH Media adatkezelési tájékoztatóját ITT olvashatja.