hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív hírlevél archívum

Feliratkozás

Amennyiben szeretne feliratkozni Hírlevelünkre, kérjük regisztráljon. Amennyiben már regisztrált weboldalunkon, belépés után az Adatok módosítása menüpontra kattintva tudja szolgáltatásunkat igénybe venni.

Leiratkozás

Amennyiben szeretne leiratkozni Hírlevelünkről, kérjük lépjen be. Belépés után a Adatok módosítása menüpontra kattintva tudja szolgáltatásunkat felfüggeszteni, illetve újra igénybe venni.

hirdetés
 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
    01 02 03 04 05 06  
  07 08 09 10 11 12 13  
  14 15 16 17 18 19 20  
  21 22 23 24 25 26 27  
  28 29 30 31        
 
hirdetés

A legjobb húsz írás augusztus végéig olvasható számos budapesti utasváróban.

Heinrich Pecina felügyelőbizottsági tag lett kiadóban, míg bizalmasa, Kálmán kétszeres ügyvezető. 

A Magyarország, szeretlek! vetélkedőnek lesz az egyik csapatkapitánya. 

A Deloitte Magyarország idén 17. alkalommal hirdeti meg.

A Sziget egyik kiemelt partnere volt a cég.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.