hirdetés
hirdetés

Hipnózis 2018 díjátadó jelentkezés

Név *:
Cégnév :
Pozíció :
Mobil *:
Email cím *:
Jegy:
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

Pintér Dániel Gergő, a Media 2.0 alapítója, az MTA SZTAKI kommunikációs vezetőjét választotta a taggyűlés.

Az eseményen a reklámszakma több mint 500 képviselője volt jelen.

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

Szabó Stein Imre és csapata készített teljesen új arculatot és ehhez kapcsolódó reklámfilmet a Fesztivál Akadémia Budapestnek.

Korábban a Sziget marketingvezetője és az Index vezérigazgatója volt.

Új film támogatja a nemrég piacra dobott Pöttyös Kakaós Tejet.

„Szeretünk élni!” szlogennel került a televízióba a márka idei reklámfilmje.

A Mitónak, az ACG-nek és a Wavemakernek került a legtöbb munkája shortlistre.

A brit szerkesztőség útmutatójában a klímakrízis, vagy a klímaösszeomlás kifejezéseket javasolja a lap munkatársainak.

A Humen Media gondozásában jelenik meg több környező országban is az ingyenes lap.

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

Gerendi Zsolt az Önszabályozó Reklám Testület főtitkáraként folytatja.

Simon-Antal Katalin lett az üzletfejlesztési igazgató, Vankó Csilla pedig a stratégiai tervezésért felel a cégnél.

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

Dudás Ferencet házon belülről nevezték ki.

Május 25-ig hirdettek róla konzultációt.

A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) elnöke üzent a Facebooknak a Mediaworks-lapok hirdetéseinek letiltása után.

A SorozatWiki értesült róla. Az RTL egyelőre nem erősítette meg.

Elkészült a Synetiq neuromarketing kutatócég elemzése a március leghatásosabb reklámjairól. A top három szpot alapján még mindig a család és otthon témájú hirdetések találnak be legjobban a magyaroknál.

Az ingyenesen használható Bumper Machine 90 másodpercnél rövidebb videókból magától kiválogatja a legérdekesebb részleteket. 

A jelenlegi marketingvezetőre bízták a csapat vezetését.

A Banding az előadók közötti cserekapcsolatokat, cserekoncerteket digitalizálná és tenné jóval egyszerűbbé. Az EU zeneipari pályázatán már nyert a projekt, a következő lépcsőfok Cannes.

Együttműködésre lépett a Netflix és a dán játékgyártó.

A korábban Protopmail néven ismert cég nagyvállalati üzleágának lett a vezetője.

A kiadó első print terméke a Roadster nevű lifestyle portáljuk testvérmagazinja lesz.

Civilszervezetek fogtak össze, hogy a fiatalok körében is népszerűsítsék a rendelkezést az adójuk 1 százalékáról. 

Az Eurovízión indult többszáz sláger alapján készült el a Blue Jeans & Bloody Tears című dal, ami azon felül, hogy rettentő szórakoztató, különleges is, hiszen teljes mértékben mesterséges intelligencia komponálta.

Ha támogatja az After-School All-Stars szervezetet, megteheti.

Batiz Andrással interjúzott a Spindoc blog.

A Shard felhőkarcoló nagy felbontást ígér vendégeinek.

Egészségcentrikussága miatt választotta őt a márka.

Az Adidas ikonikus cipője egy évet pihent. 

books.kreatívonline


Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30 31      
 
hirdetés
hirdetés