Szalai Tamás lett a Kreatív sörbloggere

Kiválasztotta a győztes sörblogger pályázót a Carlsberg és a Kreatív. Szalai Tamás, a Fenékig blog szerzője utazhat sörtúrázni Belgiumba.

hirdetés

Augusztus elején írtuk meg először, hogy keressük azt a kommunikációs iparban dolgozó, vagy ebbe az iparba elhelyezkedni kívánó tartalomembert, aki szívesen elutazna a Grimbergen sörmákra szülőhazájába, Belgiumba, és tudósítana erről az utazásról, szöveges, képes és/vagy videós formában.

A pályázatra közel ötven érdeklődő jelentkezett, végül 22-en küldtek értékelhető jelentkezést. A Kreatív és a Grimbergen sört Magyarországon forgalmazó Carlsberg döntéshozói végül úgy döntöttek, hogy Szalai Tamás pályázat volt a legmeggyőzőbb.

A győztes pályázó az elmúlt öt évben sörfogyasztóként, sörbloggerként, házi sörfőzőként, sörtúravezetőként folyamatosan foglalkozik sörrel, sőt az egyik receptje, a Dezső vére kereskedelmi forgalomban is kapható.

Szalai Tamás a Fenékig blog egyik szerzője, eddigi bejegyzései itt olvashatók >>>

Fenékig Facebook >>>

Fenékig Instagram >>>

Ez pedig Szalai Tamásról egy videó, amit a Budapest Local készített. 

Szalai Tamás - ahogy sok más újságíró és blogger - a Grimbergen sör hazájába, Belgiumba látogathat el egy szervezett utazás keretében. A Grimbergen élménytúrára számos országból érkeznek újságírók és bloggerek. Az utazást a meghívó, azaz a Grimbergen szervezi és természetesen a költségeket is ők állják. A szállás Brüsszelben lesz, onnan indul a csoport 8-án a Grimbergen apátságra, ahol a sörfőzde bemutatása, sörkóstolás, gálavacsora, showműsor szórakoztatja a nemzetközi újságírósereget.

A Grimbergen sörfőzdét 1128-ban alapította a grimbergeni apátság, az azóta eltelt majdnem ezer év alatt, számos viszontagsággal kellett szembenézni a szerzeteseknek: háromszor teljesen leégett az apátság, amit minden alkalommal újjáépítettek. Innen ered a Grimbergen szimbóluma, a főnixmadár.

Magyarországon a Grimbergen Blanche, a Grimbergen Blonde és a Grimbergen Double Ambree fajtákat lehet kapni. A sörökről bővebben itt tudhatnak meg többet >>>

 

A cikk megjelenését a Carlsberg Hungary támogatta! 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Így a Player.hu, a Roadster.hu, a Raketa.hu és a Csakfoci.hu is az Atmedia portfóliójának része lett.

Ügyfelei számára nagyobb, átfogóbb képet kínál új filozófiája értelmében a Mediacom.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!