hirdetés
hirdetés
hirdetés

Will Rust a Golden Drumon

Megvan a Golden Drum magyar vonatkozású zsűritagja.

hirdetés

Magyar nemzetiségű nem, ám Magyarországot képviselő zsűritag idén is lesz a Golden Drumon: Will Rust, az Ogilvy kreatívigazgatója egyúttal Ukrajnát is képviseli majd. A szakember a multi channel zsűriben foglal helyet. A hírt Gosztonyi Csaba, a reklámfesztivál hazai nagykövete közölte a Kreatív Online-nal.

Elmondása szerint a fesztivál új elnöksége jelentősen csökkentette a zsűritagok számát, valamint a korábbi évek gyakorlatával ellentétben nem a Gosztonyi által javasolt hazai nevek közül választottak. Mindemellett hozzátette azt is, hogy az eredményei alapján egyetért Will Rust szereplésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés