hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tetszettek a zsűrinek a pandák

Az egycsatornás kategóriákban eddig szerzett 15 döntős hely mellé multicsatornás kategóriákban újabb három magyar munka sorakozott fel. Így a 74-ből összesen 18 nevezésünk lett shortlistes az idei Golden Drumon. Pontosan ugyanannyi, mint tavaly.

hirdetés

Egy híján ugyanannyi nevezést küldtek be a magyarok idén  a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválra, mint tavaly, és pontosan ugyanannyi döntős helyet szereztek. Az esélyek azonban valamivel jobbak: az összes nevezés száma ugyanis körülbelül hetvennel csökkent az egy évvel ezelőtti 1562-höz képest, így kevesebb a vetélytárs is. A csütörtökön kihirdetett multicsatornás kategóriákban a már korábban megszerzett 15 döntős hely után még hármat szereztek a magyar ügynökségek, így legjobb esetben 18 dobverőt hozhatunk haza idén.

Az egyik elég nagy esélyes csütörtökön az Akció 360 lett, amely ugyan csak egyetlen pályázattal, a WWF legzöldebb szórólap-kampányával indult harcba, azt viszont összesen négy kategóriában indította, és a munka három döntős helyet meg is szerzett. Szintén új döntős helyet szerzett a második legtöbbet nevező DDB Budapest, amely az egycsatornás, új és innovatív kategória után a multicsatornás szekcióban is shortlistre jutott a McDonald’s Everyone saves for something-gel.

A multicsatornás szekció öt kategóriájának csütörtökön kihirdetett shortlistjén egyébként összesen 36 nevezés szerepel, és ebből úgy tűnik, Kelet-Európa visszahódította magának a fesztivált. Eltűntek a fesztivált tavalyelőtt eluraló nagy, nemzetközi ügynökségek nyugati és dél-amerikai irodái, Románia ezzel szemben hat, Oroszország és Lengyelország öt-öt, Törökország pedig négy shortlistes helyen szerepel a legfrissebb, 36-os listán. A Cannes-ban két Grand Prix-t is bezsebelő román kampány, a Kandia Dulce American Rom pr-kategóriában és direkt kampány kategóriában is ott figyel a döntőben.

Az újabb hazai döntősök

II. Multicsatornás szekció

R. Direkt kampány

Akció 360: A világ legzöldebb szórólapja
Megbízó: WWF

S. Digitális kampány
Nincs magyar döntős

T. Események
Nincs magyar döntős 

U. Public relations
Nincs magyar döntős

V. Innovatív kampányok

Akció 360: A világ legzöldebb szórólapja
Megbízó: WWF

DDB Budapest: Everyone Saves For Something
Megbízó: McDonald’s Magyarország

A korábbi hazai döntősöket itt tekintheti meg!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés