hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tetszettek a zsűrinek a pandák

Az egycsatornás kategóriákban eddig szerzett 15 döntős hely mellé multicsatornás kategóriákban újabb három magyar munka sorakozott fel. Így a 74-ből összesen 18 nevezésünk lett shortlistes az idei Golden Drumon. Pontosan ugyanannyi, mint tavaly.

hirdetés

Egy híján ugyanannyi nevezést küldtek be a magyarok idén  a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválra, mint tavaly, és pontosan ugyanannyi döntős helyet szereztek. Az esélyek azonban valamivel jobbak: az összes nevezés száma ugyanis körülbelül hetvennel csökkent az egy évvel ezelőtti 1562-höz képest, így kevesebb a vetélytárs is. A csütörtökön kihirdetett multicsatornás kategóriákban a már korábban megszerzett 15 döntős hely után még hármat szereztek a magyar ügynökségek, így legjobb esetben 18 dobverőt hozhatunk haza idén.

Az egyik elég nagy esélyes csütörtökön az Akció 360 lett, amely ugyan csak egyetlen pályázattal, a WWF legzöldebb szórólap-kampányával indult harcba, azt viszont összesen négy kategóriában indította, és a munka három döntős helyet meg is szerzett. Szintén új döntős helyet szerzett a második legtöbbet nevező DDB Budapest, amely az egycsatornás, új és innovatív kategória után a multicsatornás szekcióban is shortlistre jutott a McDonald’s Everyone saves for something-gel.

A multicsatornás szekció öt kategóriájának csütörtökön kihirdetett shortlistjén egyébként összesen 36 nevezés szerepel, és ebből úgy tűnik, Kelet-Európa visszahódította magának a fesztivált. Eltűntek a fesztivált tavalyelőtt eluraló nagy, nemzetközi ügynökségek nyugati és dél-amerikai irodái, Románia ezzel szemben hat, Oroszország és Lengyelország öt-öt, Törökország pedig négy shortlistes helyen szerepel a legfrissebb, 36-os listán. A Cannes-ban két Grand Prix-t is bezsebelő román kampány, a Kandia Dulce American Rom pr-kategóriában és direkt kampány kategóriában is ott figyel a döntőben.

Az újabb hazai döntősök

II. Multicsatornás szekció

R. Direkt kampány

Akció 360: A világ legzöldebb szórólapja
Megbízó: WWF

S. Digitális kampány
Nincs magyar döntős

T. Események
Nincs magyar döntős 

U. Public relations
Nincs magyar döntős

V. Innovatív kampányok

Akció 360: A világ legzöldebb szórólapja
Megbízó: WWF

DDB Budapest: Everyone Saves For Something
Megbízó: McDonald’s Magyarország

A korábbi hazai döntősöket itt tekintheti meg!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés