hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óriási magyar sikerek a Golden Drumon

Szerdán este kihirdették a Golden Drum reklámfesztivál első nagydíjait. A magyar ügynökségek remekül szerepeltek. Még nagydíjunk is van.

hirdetés

Ahogy korábban megírtuk, több magyar reklámos munka is döntőbe került a Golden Drum reklámfesztivál második napján. A szerdai díjkiosztón kiderült: a hazai ügynökségek komoly díjakat nyertek. Nézzék meg kik és mit!

Grand Prix + 2 Silver Drum - Young & Rubicam 

A Young & Rubicam az Arany Pengén fődíjas Gifszínházzal háromszoros eséllyel a digitális, a branded content és public relations kategóriákban is shortlistre került, majd a díjkiosztón kiderült, hogy branded content kategóriában fődíjas lett, a másik két kategóriában pedig ezüstöt kapott. 

Galácz Karolina és Falvay László a Young & Rubicamtől átveszi a díjat
Galácz Karolina és Falvay László a Young & Rubicamtől átveszi a díjat

A branded content kategóriában egyébként a Young & Rubicam nagydíján kívül három aranyat és három ezüstöt osztottak ki, a díjazottak között osztrák, lengyel és orosz ügynökségek voltak.

A Gifszínházról még a kampány elindulása idején írtunk, a cikket elolvashatja itt >>>

 

 

Utoljára Grand Prix-t 2012-ben a DDB Budapest nyert innovatív kategóriában a Rajongói szív című kampánnyal, digitális kategóriában pedig arany dobot vihettek haza. Ez előtt pedig az Ogilvy & Mather Scrabble-nek készített munkája kapott ilyen méretű nemzetközi elismerést.

 

Silver Drum, 2 shortlist - DDB Budapest 

Ahogy írtuk, a DDB Budapest több munkája is rövidlistára került: ezek közül a Csók a homofóbia ellen - amely az Amnesty International felkérésére készült microsite volt - kapott díjat: digitális kategóriában ezüst dobbal jutalmazták.  

A Telekom TVGO-nak készült munkája, az On the goal! is a digitális kategóriában, azon belül is a játék alkategóriában került shortlistre, a mobiljátékot a futball-világbajnokság idejére időzítették, és a Telekom új szolgáltatásást mutatta be.

A Telekom 4G-hálózatát népszerűsítő Égi galéria is döntős lett a new or innovative kategóriában. Ugyanez a kampány Cannes-ban is rövidlistán volt, az Arany Pengén és a Hipnózison pedig díjakat szerzett.

 

Shortlist - Possible Carnation 

Carnation a new or innovative kategóriában a Totoya Parenting című játékos gyerekfelvigyázó alkalmazásával került shortlistre.

 

A fent említett ügynökségeken kívül több magyar nevező: az ACG, a Café Communications, a Hammer Advertising, a JWT Budapest, a Laboratory Ideas, a Zeneakadémia, a McCann Erickson, az Artifical Group (a Mitóval és a Leo Burnettel közösen) és a Mindshare is versenyben van a Golden Drumon, 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés