hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óriási magyar sikerek a Golden Drumon

Szerdán este kihirdették a Golden Drum reklámfesztivál első nagydíjait. A magyar ügynökségek remekül szerepeltek. Még nagydíjunk is van.

hirdetés

Ahogy korábban megírtuk, több magyar reklámos munka is döntőbe került a Golden Drum reklámfesztivál második napján. A szerdai díjkiosztón kiderült: a hazai ügynökségek komoly díjakat nyertek. Nézzék meg kik és mit!

Grand Prix + 2 Silver Drum - Young & Rubicam 

A Young & Rubicam az Arany Pengén fődíjas Gifszínházzal háromszoros eséllyel a digitális, a branded content és public relations kategóriákban is shortlistre került, majd a díjkiosztón kiderült, hogy branded content kategóriában fődíjas lett, a másik két kategóriában pedig ezüstöt kapott. 

Galácz Karolina és Falvay László a Young & Rubicamtől átveszi a díjat
Galácz Karolina és Falvay László a Young & Rubicamtől átveszi a díjat

A branded content kategóriában egyébként a Young & Rubicam nagydíján kívül három aranyat és három ezüstöt osztottak ki, a díjazottak között osztrák, lengyel és orosz ügynökségek voltak.

A Gifszínházról még a kampány elindulása idején írtunk, a cikket elolvashatja itt >>>

 

 

Utoljára Grand Prix-t 2012-ben a DDB Budapest nyert innovatív kategóriában a Rajongói szív című kampánnyal, digitális kategóriában pedig arany dobot vihettek haza. Ez előtt pedig az Ogilvy & Mather Scrabble-nek készített munkája kapott ilyen méretű nemzetközi elismerést.

 

Silver Drum, 2 shortlist - DDB Budapest 

Ahogy írtuk, a DDB Budapest több munkája is rövidlistára került: ezek közül a Csók a homofóbia ellen - amely az Amnesty International felkérésére készült microsite volt - kapott díjat: digitális kategóriában ezüst dobbal jutalmazták.  

A Telekom TVGO-nak készült munkája, az On the goal! is a digitális kategóriában, azon belül is a játék alkategóriában került shortlistre, a mobiljátékot a futball-világbajnokság idejére időzítették, és a Telekom új szolgáltatásást mutatta be.

A Telekom 4G-hálózatát népszerűsítő Égi galéria is döntős lett a new or innovative kategóriában. Ugyanez a kampány Cannes-ban is rövidlistán volt, az Arany Pengén és a Hipnózison pedig díjakat szerzett.

 

Shortlist - Possible Carnation 

Carnation a new or innovative kategóriában a Totoya Parenting című játékos gyerekfelvigyázó alkalmazásával került shortlistre.

 

A fent említett ügynökségeken kívül több magyar nevező: az ACG, a Café Communications, a Hammer Advertising, a JWT Budapest, a Laboratory Ideas, a Zeneakadémia, a McCann Erickson, az Artifical Group (a Mitóval és a Leo Burnettel közösen) és a Mindshare is versenyben van a Golden Drumon, 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az elismerést Zirig Árpád a Csak az reszel neked almát, aki igazán szeret című publicisztikájáért kapta.

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés