hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óriási magyar sikerek a Golden Drumon

Szerdán este kihirdették a Golden Drum reklámfesztivál első nagydíjait. A magyar ügynökségek remekül szerepeltek. Még nagydíjunk is van.

hirdetés

Ahogy korábban megírtuk, több magyar reklámos munka is döntőbe került a Golden Drum reklámfesztivál második napján. A szerdai díjkiosztón kiderült: a hazai ügynökségek komoly díjakat nyertek. Nézzék meg kik és mit!

Grand Prix + 2 Silver Drum - Young & Rubicam 

A Young & Rubicam az Arany Pengén fődíjas Gifszínházzal háromszoros eséllyel a digitális, a branded content és public relations kategóriákban is shortlistre került, majd a díjkiosztón kiderült, hogy branded content kategóriában fődíjas lett, a másik két kategóriában pedig ezüstöt kapott. 

Galácz Karolina és Falvay László a Young & Rubicamtől átveszi a díjat
Galácz Karolina és Falvay László a Young & Rubicamtől átveszi a díjat

A branded content kategóriában egyébként a Young & Rubicam nagydíján kívül három aranyat és három ezüstöt osztottak ki, a díjazottak között osztrák, lengyel és orosz ügynökségek voltak.

A Gifszínházról még a kampány elindulása idején írtunk, a cikket elolvashatja itt >>>

 

 

Utoljára Grand Prix-t 2012-ben a DDB Budapest nyert innovatív kategóriában a Rajongói szív című kampánnyal, digitális kategóriában pedig arany dobot vihettek haza. Ez előtt pedig az Ogilvy & Mather Scrabble-nek készített munkája kapott ilyen méretű nemzetközi elismerést.

 

Silver Drum, 2 shortlist - DDB Budapest 

Ahogy írtuk, a DDB Budapest több munkája is rövidlistára került: ezek közül a Csók a homofóbia ellen - amely az Amnesty International felkérésére készült microsite volt - kapott díjat: digitális kategóriában ezüst dobbal jutalmazták.  

A Telekom TVGO-nak készült munkája, az On the goal! is a digitális kategóriában, azon belül is a játék alkategóriában került shortlistre, a mobiljátékot a futball-világbajnokság idejére időzítették, és a Telekom új szolgáltatásást mutatta be.

A Telekom 4G-hálózatát népszerűsítő Égi galéria is döntős lett a new or innovative kategóriában. Ugyanez a kampány Cannes-ban is rövidlistán volt, az Arany Pengén és a Hipnózison pedig díjakat szerzett.

 

Shortlist - Possible Carnation 

Carnation a new or innovative kategóriában a Totoya Parenting című játékos gyerekfelvigyázó alkalmazásával került shortlistre.

 

A fent említett ügynökségeken kívül több magyar nevező: az ACG, a Café Communications, a Hammer Advertising, a JWT Budapest, a Laboratory Ideas, a Zeneakadémia, a McCann Erickson, az Artifical Group (a Mitóval és a Leo Burnettel közösen) és a Mindshare is versenyben van a Golden Drumon, 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés