hirdetés
hirdetés
hirdetés

Húsz magyar ügynökség a Golden Drumon

Húsz ügynökség összesen 74 nevezést küldött a portorozi Golden Drumra. Az Ogilvy 12, a DDB 8 munkával nevezett.

hirdetés

A Golden Drum szervezői eljuttatták a Kreatív Online-hoz a magyar ügynökségek nevezésszámát. Ebből kiderül, hogy húsz magyar ügynökség összesen 74 nevezést küldött Portorozba.

Ahogy várható volt, a legtöbb nevezést az Ogilvy és a DDB küldte be, előbbi 12-őt utóbbi 8-at. Hét nevezést adott be a Café Creative, 6-6-ot a Leo Burnett és a Saatchi & Saatchi. A négy nevezősök mezőnyében az Akció 360, a Grey és a Young & Rubicam szerepel. Három nevezést adott be a White Rabbit, a McCann-Erickson, a Laboratory és a Kirowski. Az ACG, a Cluso, a Friedly 2-2-2 nevezést küldtek a Golden Drumra, míg az Artificial Group, a Carbon Group, a Carnation, az Euro RSCG és a Prohome egyet.

Ahogy arról már múlt héten beszámoltunk, a Golden Drum zsűrijei a kategóriák felében már shortlistet is hirdetett. A döntőkbe eddig 15 magyar nevezés került, a DDB négy, a Laboratory három, a McCann, az Ogilvy és a Café két-két-két, míg az Akció 360 és a Cluso egy munkával.

A portorozi Golden Drum október 5-től 8-ig tart. A Kreatív természetesen folyamatosan beszámol majd a legfontosabb történésekről, előadásokról, konferenciákról, díjakról és díjazottakról.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés