hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a három magyar plakát nyerheti meg a Golden Drum különdíját

Egyik jobb, mint a másik, viszont erős a mezőny.

hirdetés

Piran-Portoroz Önkormányzata minden Golden Drumon meghirdet egy plakátversenyt, amelynek idén A Pinch of the Mediterranean mottót adták. Erre a témára kellett idén plakátokat beküldeni, és már ki is hirdették a döntősöket. Közöttük három magyar alkotás is van. Ezek:

Jónás Zita és Vigh Emese munkája

Foltin István és Benkő Bálint plakátja

Vaskó Annabella és Vass Dávid plakátja

Az Off Drum plakátverseny hagyományosan az a just for fun & beauty kategória, ahol nagyon szép és ötletes, illetve szörnyen szellemtelen és kellemetlen plakátok is megjelennek, idén is van bőven mindből, mi most még megmutatunk párat azok közül, amelyek vagy az art direkció, vagy az ötlet miatt szerintünk jók. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés