hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aranyat hozott a Zebrafest

Nem jöttek be a szakemberek többségének és a szerkesztőségünknek a tippjei a Golden Drum eddigi shortlisteseinek esélyeit illetően. A Saatchi & Saatchinak sem a Facebook-fala, sem az Arielnek készített nőnapi kiállítása nem kapott díjat. Nagy Bálint és Kaszás György viszont jól látták a helyzetet: a Zebrafest tényleg elnyerte a zsűri tetszését.

hirdetés

Öt kategóriában – interaktív, média, reklámkampányok, design & art direction, valamint pr kategóriában – hirdettek eredményt tegnap a Golden Drumon. A díjkiosztón két magyar ügynökség is örülhetett: Az ACG a Wellel és a Young & Rubicammel közösen készített Zebrafestért egy aranyat kapott pr kategóriában és egy ezüstöt médiában.

Az ACG átveszi a díjat

A DDB szintén nyert egy ezüstöt médiában a Szavazz! Kampány teherautós eleméért. Ebben az öt kategóriában a 14 shortlistes helyből tehát hármat tudtunk díjra váltani eddig, az ACG pedig az Év ügynöksége rangsorban jelenleg a harmadik helyen áll.

ACG - Zebrafest-kampány

DDB - Menj szavazni!

Talán a nevezések számának drasztikus csökkenése okozta, hogy az eddigi díjazottak között csak elvétve találtunk valóban kiemelkedő munkát, sokkal több volt az olyan, amelyet mi ügynökségként nem mertünk volna benevezni. Nem véletlen, hogy a zsűri az öt kategóriában összesen két Grand Prix-t osztott ki. Design & art direction kategóriában az orosz Leo Burnett háromrészes printje lett fődíjas, amelyet a Legonak készítettek – ezt a sorozatot egyébként outdoor és sajtó kategóriában is nevezte az ügynökség.

Leo Burnett Russia - Bathyscaphe

Leo Burnett Russia - Bug

Leo Burnett Russia - Star Wars

A másik fődíj az interaktív kategóriában talált gazdára: a The Blind Preview című kampányt az amsterdami Euro RSCG készítette a Volvo S60-asnak. A kampány arra a kérdésre keresett választ, hogyan lehet egy autót piaci bevezetése előtt úgy népszerűsíteni, hogy még nem láthatja senki. A díj dicsőségét némileg torzítja, hogy a kategória zsűrielnöke maga Bram de Rooij volt, az amsterdami Euro RSCG 4D kreatívigazgatója, aki így gyakorlatilag magától vette át a fődíjat. Az integrált kampányok kategóriában a publicises zsűrielnökség mellett is csak a csoporthoz tartozó ügynökségek (Publicis, EuroRSCG, Leo Burnett) kaptak a díjat jelentő Hugo Boss karórát.

4D EuroRSCG Amsterdam - Volvo S60 - The Blind Preview

Szintén kiosztották a pirani önkormányzat által kiírt Genius Loci (A hely szelleme) pályázat első díját, amit az ukrán Kaffeine Communications két alkotója, Dima Tsapko és Anze Jereb nyertek sztereogram technikával készült plakátjaikért.

Drum

Seagull

Violin

Az öt kategóriában összesen hatvan díjat adtak át, ami 831 nevezésből kevésnek tűnik, de a díjazott munkák színvonalát nézve viszont soknak. A kontingensünknek összesen néhány munka maradt meg az emlékezetében, ezekről a Szívlapáton írtunk. Ma hirdetik ki a nagykategória shortlistjeit, jön egy nagy pr-kerekasztalról készült összefoglaló, és lerántjuk a leplet minden idők egyik legnagyobb szemfényvesztéséről, a Laibachról is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés