hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Young & Rubicam nagydíjat nyert a Golden Drumon

Ezenkívül még 8 ezüstöt szereztek a magyar ügynökségek Portorozban. 

hirdetés

Kihirdették a 2015-ös Golden Drum nyerteseit. 266 döntőbe jutott alkotásból összesen 100 díjat osztottak ki, köztük 14 nagydíjat is. A 32 döntőbe jutott magyar nevezés közül végül 9 kapott valamilyen díjat. Közülük a Young & Rubicam a Legónak készített print-hirdetéseivel (Clean Water, Climate Change) nagydíjat nyert a press (sajtó) kategóriában. A Y&R ezen kívül még két ezüstöt nyert. Outdoor-kategóriában az előbbi sorozattal, valamint a szintén a Legónak készített Reborn Statues-zel.

A DDB összesen öt ezüstöt nyert. Outdoor-kategóriában a Volkswagennek készített Die Autoval, rádiókategóriában a Volkswagen Audio Couponnal, továbbá Bici néni az integrált, a direkt és a digitális/mobil kategóriában. 

A Possible az Adventures of Poco Eco-ért kapott még ezüstöt szintén digitális kategóriában. Az Isobar 9 döntős helyéből sajnos egyetlen díj sem lett.

 

Az év ügynökségi hálózata a Young & Rubicam lett, a legtöbb díjat pedig McCann/MRM Romania nyerte. A legjobb független ügynökség a szintén román GMP Advertising lett, az év hirdetője pedig a Vodafone. Idén két kreatívigazgató is átvehette a Golden Watch díjat. A török Y&R Team Red kreatívigazgatója, Ayse Aydin, valamint Jason Romeyko, a Saatchi & Saatchi kreatívigazgatója - ők ketten szerezték a legtöbb pontot a díjaik szerint. 

A legjobb rendezőnek járó díjat Marcin Koszalka, a LVOV Poland rendezője nyerte a Last Bottle nevű alkotásért. A legjobb illusztráció díját a Y&R Team Red kapta a Vodafone-nak készített plakátjaiért. 

Sajnos az Off Drum plakátversenyen sem sikerült magyar párosnak nyernie, hiába volt a döntőben három magyar alkotás is. Ezt Nino Ilievski nyerte meg. A Young Drummers DDB Award versenyét az Alexandra Horvath-Alice Mihalache páros nyerte. 

Nino Ilievski plakátja

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés