hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sok reklám gazdasági bűncselekmény

Az ügyfelek ott követik el a hibát, hogy a biztonságos utat biztonságosnak tartják – vallja Steve Henry, a 2000-es évek legjobb, azóta bezárt ügynökségének, a HHCL-nek az alapítója, az EACA International Advertising School kreatívfakultánsának tanára.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Akár 30 százalékos visszaesés is jöhet 2020-ban.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Igény szerint hűt vagy fűt, az ideális hőmérsékletet alkalmazással állíthatjuk be.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Na végre, hogy a józan ész és az igazi szakmai felelősség hatalmáról is merünk szót ejteni!!!
Jómagam, meg jópár velem egyívású tiszteletre méltó kolléga (matuzsálem klub...), mindig is így gondolkodtunk! Ez a hozzáállás sokkal melósabb, macerásabb,
verejtékesebb, mint a szimpla lilaködös passzátszélfújás! Viszont az eredménye sokkal tartósabb (némelyik örökkévaló ikonná nemesül...).
Persze ez az attitüd sosem "trendy", gyakorta hívja a a "menő" talmihajhász átlagtömeg korszerűtlennek, sőt maradinak.
Így aztán a "csodabogár-remeték" ki is maradnak a "mainstream"-ből.
De lám, időről-időre kiderül: kívül is van élet, sőt értékek is teremtődnek...
És ettől igen érdekes és vidám a lét "idekint". Sőt, bizonyos értelemben nagyon gazdag is...
hirdetés
hirdetés

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés