hirdetés
hirdetés
hirdetés

74 magyar nevezés a Golden Drumon

A magyar nevezések eggyel, az össznevezések nem sokkal maradnak el idén a tavalyihoz képest Portorozsban. A szervezők a kategóriák átalakításával magyarázzák a kevesebb beadott munkát.

hirdetés

Idén eggyel kevesebb, összesen 74 magyar nevezést regisztráltak a Golden Drumon. Ezzel a hetedik legnagyobb nevezők vagyunk a 24 országból. A legtöbb nevezést, 328-at idén orosz ügynökségek küldték be.

A huszonnégy országból összesen 1491 nevezést küldtek Portorozsba az ügynökségek, amely nem sokkal, de elmarad a tavalyi 1562 nevezéstől. A szervezők szerint a csökkenés elsősorban annak tudható be, hogy egyes kategóriák úgy alakultak át, hogy csupán kampányformában lehetett rájuk nevezni, így az egyénileg, nem kampányszerűleg készült alkotásokat idén már nem lehetett nevezni.

A legnépszerűbb kategóriák természetesen a film-sajtó-outdoor voltak (222-369-297 nevezés), de szép számmal érkeztek a digitális és az új/innovatív kategóriákba is (106-106). Emellett a Piran-Portoroz Poster Awardra 210 nevezés érkezett.

Arról egyelőre nincsenek információink, hogy mely magyar ügynökségek milyen munkákkal neveztek, a szervezők a hét második felére ígérnek tájékoztatást. Ugyanakkor már ma éjjel közzéteszik néhány kategória döntőseit.

A Golden Drumot idén október 5-e és 8-a között rendezik meg Portorozsban. Természetesen a Kreatív Online folyamatosan tudósít majd a helyszínről, érdemes lesz bennünket követni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés