A divatkifestő mint új műfaj

Egy pár éve hódít már a felnőttkifestő-trend és úgy tűnik, tartja magát. Egyre többen színezgetnek esténként, mintegy terápiaként. Nem vitás, hogy ez az egyszerre monoton és kreatív tevékenység egy csapásra megnyugtatja az idegrendszert, érdemes tehát kipróbálni.

A novemberi GLAMOUR mellé éppen ezért csomagoltunk egy ajándék divatkifestőt, ami mi máson is alapulhatna, mint a 12 éves magyar GLAMOUR-történet alatt fotózott divatanyagokon, amikben felbukkannak a magyar topmodellek is, Axente Vanessa, Kondás Kata, Menyhért Alíz, Mihalik Enikő, Palvin Barbara.

Anyamagazinunk, a VOGUE adta az ötletet, így belevágunk, hogy még nyugodtabbá, kreatívabbá és pihentebbé varázsoljuk a divatrajongó olvasóink estéit. Már úgyis fél 5-kor sötétedik, jól jön a monitorok helyett valami igazán kikapcsoló tevékenység. A glamúros Divatkifestőben vezető divatszerkesztőnk, Pintér Judit, és divatszerkesztőnk, Kökény Niki segítségével egy álomruhatár is kirajzolódik, természetesen minden olyan színben, ahogy azt a színező elképzeli. Az eredeti divatfotókat Mészáros Lúcia illusztrátor készítette.

Sokan már be is szerezték és tovább is gondolták a kreatív füzetkét. Polgár Enikő olvasónk jelenleg dekoratőrnek tanul egy művészeti szakközépiskolában és a Divatkifestő összes grafikájából mozgóképet, azaz gifet készített. (X)

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.