A divatkifestő mint új műfaj

Egy pár éve hódít már a felnőttkifestő-trend és úgy tűnik, tartja magát. Egyre többen színezgetnek esténként, mintegy terápiaként. Nem vitás, hogy ez az egyszerre monoton és kreatív tevékenység egy csapásra megnyugtatja az idegrendszert, érdemes tehát kipróbálni.

A novemberi GLAMOUR mellé éppen ezért csomagoltunk egy ajándék divatkifestőt, ami mi máson is alapulhatna, mint a 12 éves magyar GLAMOUR-történet alatt fotózott divatanyagokon, amikben felbukkannak a magyar topmodellek is, Axente Vanessa, Kondás Kata, Menyhért Alíz, Mihalik Enikő, Palvin Barbara.

Anyamagazinunk, a VOGUE adta az ötletet, így belevágunk, hogy még nyugodtabbá, kreatívabbá és pihentebbé varázsoljuk a divatrajongó olvasóink estéit. Már úgyis fél 5-kor sötétedik, jól jön a monitorok helyett valami igazán kikapcsoló tevékenység. A glamúros Divatkifestőben vezető divatszerkesztőnk, Pintér Judit, és divatszerkesztőnk, Kökény Niki segítségével egy álomruhatár is kirajzolódik, természetesen minden olyan színben, ahogy azt a színező elképzeli. Az eredeti divatfotókat Mészáros Lúcia illusztrátor készítette.

Sokan már be is szerezték és tovább is gondolták a kreatív füzetkét. Polgár Enikő olvasónk jelenleg dekoratőrnek tanul egy művészeti szakközépiskolában és a Divatkifestő összes grafikájából mozgóképet, azaz gifet készített. (X)

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.