A divatkifestő mint új műfaj

Egy pár éve hódít már a felnőttkifestő-trend és úgy tűnik, tartja magát. Egyre többen színezgetnek esténként, mintegy terápiaként. Nem vitás, hogy ez az egyszerre monoton és kreatív tevékenység egy csapásra megnyugtatja az idegrendszert, érdemes tehát kipróbálni.

A novemberi GLAMOUR mellé éppen ezért csomagoltunk egy ajándék divatkifestőt, ami mi máson is alapulhatna, mint a 12 éves magyar GLAMOUR-történet alatt fotózott divatanyagokon, amikben felbukkannak a magyar topmodellek is, Axente Vanessa, Kondás Kata, Menyhért Alíz, Mihalik Enikő, Palvin Barbara.

Anyamagazinunk, a VOGUE adta az ötletet, így belevágunk, hogy még nyugodtabbá, kreatívabbá és pihentebbé varázsoljuk a divatrajongó olvasóink estéit. Már úgyis fél 5-kor sötétedik, jól jön a monitorok helyett valami igazán kikapcsoló tevékenység. A glamúros Divatkifestőben vezető divatszerkesztőnk, Pintér Judit, és divatszerkesztőnk, Kökény Niki segítségével egy álomruhatár is kirajzolódik, természetesen minden olyan színben, ahogy azt a színező elképzeli. Az eredeti divatfotókat Mészáros Lúcia illusztrátor készítette.

Sokan már be is szerezték és tovább is gondolták a kreatív füzetkét. Polgár Enikő olvasónk jelenleg dekoratőrnek tanul egy művészeti szakközépiskolában és a Divatkifestő összes grafikájából mozgóképet, azaz gifet készített. (X)

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.