hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
Téma
Első hozzászólás
Utolsó hozzászólás
 TPéter 2020.03.21. TPéter
 TPéter 2020.03.17. TPéter
 TPéter 2020.03.05. TPéter
 TPéter 2020.03.05. TPéter
 Breitner Miklós 2020.02.26. Breitner Miklós
 GeBass 2020.02.21. GeBass
 woolloomooloo 2020.02.17. woolloomooloo
 TPéter 2020.01.20. TPéter
 TPéter 2019.12.07. TPéter
 TPéter 2019.12.07. TPéter
 chimie 2019.09.23. chimie
 TPéter 2019.09.14. TPéter
 Enlil 2019.08.23. Enlil
 Kata 2019.07.18. Kata
 Howard Roark 2019.01.09. Howard Roark
 Reklámos 2019.01.05. Reklámos
 TPéter 2018.11.28. TPéter
 TPéter 2018.11.28. TPéter
 TPéter 2018.11.28. TPéter
 TPéter 2018.11.28. TPéter
 TPéter 2018.11.28. TPéter
 Howard Roark 2018.11.11. Howard Roark
 Howard Roark 2018.11.10. Howard Roark
 solymari 2018.09.19. solymari
 Attila75 2018.08.27. Attila75
hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.