hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy hibák, amiket a koronavírus alatt követtünk el, és nagy tanulságok, amikre rá is jöttünk

Mit tanított a koronavírus egy ügynökség kreatívigazgatójának? Marosi Gergő írta meg a saját tanulságait. 

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
elite independent escorts
[url=https://www.primeporndirectory.com/independentescorts]elite independent escorts[/url]
#
New Asian girls come here for the first time.so good.
https://www.primeporndirectory.com
válasza hozzászólásához
#
Ötletért viszont annál inkább!
#
Kellemetlen önpromós írás – minden önreflexiója, trágársága és bratyizása ellenére. Az mégsem lehet az elmúlt három hónap tanulsága, hogy gyorsan mondjuk el, mi
mennyire „jó” kampányokat csináltunk az ügyfeleinknek, és még jó, hogy vagyunk – mert nélkülünk aztán senki nem oldott volna meg semmit ezekben a nehéz időkben.
Álszentségért a magyar kreatívigazgatóknak sem kell külföldre menniük.
hirdetés
hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés