Kellemetlen önpromós írás – minden önreflexiója, trágársága és bratyizása ellenére. Az mégsem lehet az elmúlt három hónap tanulsága, hogy gyorsan mondjuk el, mi mennyire „jó” kampányokat csináltunk az ügyfeleinknek, és még jó, hogy vagyunk – mert nélkülünk aztán senki nem oldott volna meg semmit ezekben a nehéz időkben.
Álszentségért a magyar kreatívigazgatóknak sem kell külföldre menniük.
Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?
A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.