hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Menthetetlen helyzetek megmentésére épít a Borsodi új kampánya

Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. 

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kravitz's comment has received more than 1,360 likes while her Instagram post overall has received more than 396,840 likes as of Sunday evening.
Hulu did not immediately respond to Fox News’ request for comment on the young actress’s claim.

[url=https://www.thecontentnew.com]https://www.thecontentnew.com[/url]
#
Kravitz's comment has received more than 1,360 likes while her Instagram post overall has received more than 396,840 likes as of Sunday evening.
Hulu did not immediately respond to Fox News’ request for comment on the young actress’s claim.

https://www.thecontentnew.com
#
A very interesting website
freesitenews
#
"...húznunk kell valami meglepőt. Legalább akkorát, mint maga a termék."

Valamikor az 1500-as évek elején (jaja, több mint 500 évvel ezelőtt) született egy bajor sörtisztasági törvény, amely kimondja, hogy sörkészítéshez 3 alapanyag
kell: maláta, komló, víz (+később engedték az élesztőt is). Lehet pótanyagot is használni, pl. kukoricát, árpát, rizst. De akkor már nem beszélhetünk nagyon
sörről. A szó klasszikus értelmében.

A jól ismert, élet-habos-oldala Borsodi sör alapösszetevői: víz, árpamaláta, kukoricadara, komló
A Borsodi Hoppy összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Namármost. Egy bajort ne kérdezzünk erről, mert szerinte ezek egyike sem sör.

Ha viszont: egy gyártó (sörgyártó!) a kukoricadarát (!) kicseréli az alapsörében, és komlókivonatot (!) tesz be a helyére, és örül, hogy tett egy lépést a
"sörélmény" felé – azért azt még ne nevezzük "meglepő húzásnak".

Várjuk azt a közleményt, melyben a Borsodi szétkürtöli a hírt: VALÓDI SÖRT GYÁRTUNK!


A kreatívkoncepció váratlanságáról ne is beszéljünk.

Viszont a design jól néz ki. Az olyan korszerű. Nem lehetett könnyű megszabadulni a Ferrari lovától.
hirdetés
hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés