hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Keresztre feszítenek-e, ha egy világjárvány idején nem csak CSR-kommunikációt folytatsz?

A koronavírus idejének kommunikációs dilemmái, avagy lehet-e nem felszállni a vonatra? Somlyai Dóra (Black Page Consulting) véleménycikke.

 

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Valódi szakmai vélemények:

https://www.marketingweek.com/generic-covid-ads-waste-time-budget/

https://business.linkedin.com/marketing-solutions/blog/content-marketing-thought-leaders/2020/what-should-ads-look-like-in-the-time-of-recession-
#
Nesze semmi, fogd meg jól.
Különös, hogy egy kríziskommunikációs szakember, ha itt a krízis, valójában semmi érvényeset nem képes mondani. Csupán kérdéseket tesz fel, mint egy kisgyerek. És
a konklúzió, hogy "el kell tudni engedni a napi szorongást" és "örüljünk minden kreatív ötletnek"?
Ezért kár volt ennyit püfölni a klaviatúrát.
hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés