hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Keresztre feszítenek-e, ha egy világjárvány idején nem csak CSR-kommunikációt folytatsz?

A koronavírus idejének kommunikációs dilemmái, avagy lehet-e nem felszállni a vonatra? Somlyai Dóra (Black Page Consulting) véleménycikke.

 

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Valódi szakmai vélemények:

https://www.marketingweek.com/generic-covid-ads-waste-time-budget/

https://business.linkedin.com/marketing-solutions/blog/content-marketing-thought-leaders/2020/what-should-ads-look-like-in-the-time-of-recession-
#
Nesze semmi, fogd meg jól.
Különös, hogy egy kríziskommunikációs szakember, ha itt a krízis, valójában semmi érvényeset nem képes mondani. Csupán kérdéseket tesz fel, mint egy kisgyerek. És
a konklúzió, hogy "el kell tudni engedni a napi szorongást" és "örüljünk minden kreatív ötletnek"?
Ezért kár volt ennyit püfölni a klaviatúrát.
hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés