hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Extra rövid idő alatt készített reklámfilmet a Nissannak az ACG

Az autómárka új kampánya a bevállalósságra épít.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Everyone this site is also very good
https://www.protopblogger.com
#
ghstolghb
#
Kíváncsi vagyok, mikor jutnak el oda a márkák, hogy nem kell 19 embert megfizetni azért, hogy a befektetett energiához képest egy ilyen erősen megkérdőjelezhető
végeredményű reklámfilmet összepattintsanak. Kreatív igazgató, kreatív group head, 2 AD, 2 CW + 1 Tervező + Business Director, Account Director, 2 Account Manager....nane,
apukám. Máshol ezt 3 ember (3 produkció) lezongorázza, feleannyi idő alatt.
hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés