hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Extra rövid idő alatt készített reklámfilmet a Nissannak az ACG

Az autómárka új kampánya a bevállalósságra épít.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ghstolghb
#
Kíváncsi vagyok, mikor jutnak el oda a márkák, hogy nem kell 19 embert megfizetni azért, hogy a befektetett energiához képest egy ilyen erősen megkérdőjelezhető
végeredményű reklámfilmet összepattintsanak. Kreatív igazgató, kreatív group head, 2 AD, 2 CW + 1 Tervező + Business Director, Account Director, 2 Account Manager....nane,
apukám. Máshol ezt 3 ember (3 produkció) lezongorázza, feleannyi idő alatt.
hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés