hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyaroknál betalált a félresikerült karácsonyi ajándékok elpasszolásának problémája

A Synetiqnél most a Milka, az Árukereső és a Jófogás új reklámfilmjeit vizsgálták alaposabban.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Everyone this site is also very good
[url=https://www.protopblogger.com]https://www.protopblogger.com[/url]
#
Sziasztok,
a cikkel nincs bajom, a neuronmarketingben hívőkkel sem és talán még annak hittérítőivel sem, de szkeptikus az már inkább vagyok (lehetek?).
Ha igen, akkor valaki hozza már le a szintemre ezt a konkrét mérést és fokuszáljunk egy kimondott reklámra két kérdés erejéig itt nyilvánosan. Előre is köszönöm.
1. kérdés: 1 db reklámot (mondjuk legyen a a Milka) hány 18-59 éves látta? (akit gondolom monitorozni kellett, így ez egy nagyon pontos szám)
2. kérdés: A monitorozottak (X fő) társadalmilag milyen összetételűek voltak?
Mert ez az egész nekem alap számok és információk nélkül csak egy nice2have máz. Hozzáteszem: nekem egyik reklám sem a kedvencem, pedig 18-59 közé esek. Ja és kb. 3
éve nem ettem Milkát, pedig kimondottam szeretem a jó reklámokat.

Köszi
G


hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés