hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A McDonald's fehéret feketével is összeboronál a sokszínűség jegyében

Azt a címben már le sem mertem írni, hogy az egyik plakáton két Big Mac is egy párt alkot.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Tessék egy példa, ami kreatív és szépen is van megcsinálva:
https://www.adsoftheworld.com/media/print/mcdonalds_lovin_it?utm_source=AOTW&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_2020
Gondolom, érezhető a különbség.
#
Értem én, hogy most ez a trend és mindenhol ezt kell nyomni, mert különben jaj van.
De akkor valami kreatív megoldást kellene mutatni, Ilyen kampányt f*s*k 30 darabot a reggeli kávé és az ebédszünet között.
hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés