hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itthon méltatlanul elhanyagoltak, pedig milliós üzletet rejthetnek: a mémfluencerek

Vágvölgyi Noémi, Tibi atya, FuckJerry - utánajártunk, van-e pénz a trash kontentben.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Szerintem érdemes különbséget tenni az eredeti tartalmakat alkotók (pl Pengebácsi) és a mindenféle engedélykérés nélkül lopkodók között (pl "Tibi Atya").

Az utóbbi is sok embert ér el, ezért lehet legitim csatorna, de van egyfajta plusz érték, hitelesség abban, ha valaki érezhetően saját contentet tol - a szponzorált
posztban is.

Igazából "Tibi Atyá"-t nem is nevezném influencernek - gyakorlatilag egy trash csatorna, "aki"-nek van egy személyisége.
hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés