hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itthon méltatlanul elhanyagoltak, pedig milliós üzletet rejthetnek: a mémfluencerek

Vágvölgyi Noémi, Tibi atya, FuckJerry - utánajártunk, van-e pénz a trash kontentben.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Szerintem érdemes különbséget tenni az eredeti tartalmakat alkotók (pl Pengebácsi) és a mindenféle engedélykérés nélkül lopkodók között (pl "Tibi Atya").

Az utóbbi is sok embert ér el, ezért lehet legitim csatorna, de van egyfajta plusz érték, hitelesség abban, ha valaki érezhetően saját contentet tol - a szponzorált
posztban is.

Igazából "Tibi Atyá"-t nem is nevezném influencernek - gyakorlatilag egy trash csatorna, "aki"-nek van egy személyisége.
hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés