hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beszéljünk az About you kampányról!

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Röviden: LOL.
Hosszabban: Ez a cikk és vélemény tökéletes példája annak, hogy mekkora önámításban él a hazai szakma, élén a "specialistákkal". Egyediségről, kreativitásról
és trendiségről beszélnek az ügynökségek, mikor egyetlen dolog számít igazán - hogy mennyit csengetnek hó végén a vásárlók a cégnek. Meg lehetne nézni majd év
végén a céges adatokat, hogy mennyire jött be ez a kampány. Várhatóan nagyon. Ameddig ezt nem látják be az ügynökségek, addig marad az önszórakoztatás és az
önámítás meg az arról való álmodozás, hogy a "kreatív" (de inkább kreatívnak hitt díjátadókra gyártott) megoldások mennyire maradnak meg a fogyasztókban ezekkel a
"nem eredeti" kampányokkal szemben. Válasz: semennyire.
hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés