hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beszéljünk az About you kampányról!

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
https://www.protheworldnews.com
[url=https://www.protheworldnews.com]https://www.protheworldnewsbestvipblog.com[/url]
#
finding the right skills to your startup might be easier with those proven hiring guidelines. 
learn how to attract and maintain gifted human beings. read an interview with ex-googler david bizer. highlights: we're a group of startup fans, we&ap
os;ve a global reach
https://www.protheworldnews.com
#
This is a very strange phenomenon
https://www.supertopblog.com/
[url=https://www.supertopblog.com/]https://www.supertopblog.com/[/url]
https://www.supertopblog.com
#
Túl sokkolt, nagy hír Escorts


#
Röviden: LOL.
Hosszabban: Ez a cikk és vélemény tökéletes példája annak, hogy mekkora önámításban él a hazai szakma, élén a "specialistákkal". Egyediségről, kreativitásról
és trendiségről beszélnek az ügynökségek, mikor egyetlen dolog számít igazán - hogy mennyit csengetnek hó végén a vásárlók a cégnek. Meg lehetne nézni majd év
végén a céges adatokat, hogy mennyire jött be ez a kampány. Várhatóan nagyon. Ameddig ezt nem látják be az ügynökségek, addig marad az önszórakoztatás és az
önámítás meg az arról való álmodozás, hogy a "kreatív" (de inkább kreatívnak hitt díjátadókra gyártott) megoldások mennyire maradnak meg a fogyasztókban ezekkel a
"nem eredeti" kampányokkal szemben. Válasz: semennyire.
hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés