hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beszéljünk az About you kampányról!

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (11 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
finding the right skills to your startup might be easier with those proven hiring guidelines. 
learn how to attract and maintain gifted human beings. read an interview with ex-googler david bizer. highlights: we're a group of startup fans, we&ap
os;ve a global reach
https://www.protopblogger.com
#
https://www.canadapleasure.com/
válasza hozzászólásához
#
https://www.canadapleasure.com/
[url=https://www.canadapleasure.com/ottawaescorts]ottawa local escorts[/url]
#
Thank you all for your kindness to me, I wish you good health and good luck!
Official Website:https://www.canadapleasure.com/
#
https://www.bestsitenet.com
#
fdsd fef dfsaf
https://www.bestsitenet.com
#
https://www.protheworldnews.com
[url=https://www.protheworldnews.com]https://www.protheworldnewsbestvipblog.com[/url]
#
finding the right skills to your startup might be easier with those proven hiring guidelines. 
learn how to attract and maintain gifted human beings. read an interview with ex-googler david bizer. highlights: we're a group of startup fans, we&ap
os;ve a global reach
https://www.protheworldnews.com
#
This is a very strange phenomenon
https://www.supertopblog.com/
[url=https://www.supertopblog.com/]https://www.supertopblog.com/[/url]
https://www.supertopblog.com
#
Túl sokkolt, nagy hír Escorts


#
Röviden: LOL.
Hosszabban: Ez a cikk és vélemény tökéletes példája annak, hogy mekkora önámításban él a hazai szakma, élén a "specialistákkal". Egyediségről, kreativitásról
és trendiségről beszélnek az ügynökségek, mikor egyetlen dolog számít igazán - hogy mennyit csengetnek hó végén a vásárlók a cégnek. Meg lehetne nézni majd év
végén a céges adatokat, hogy mennyire jött be ez a kampány. Várhatóan nagyon. Ameddig ezt nem látják be az ügynökségek, addig marad az önszórakoztatás és az
önámítás meg az arról való álmodozás, hogy a "kreatív" (de inkább kreatívnak hitt díjátadókra gyártott) megoldások mennyire maradnak meg a fogyasztókban ezekkel a
"nem eredeti" kampányokkal szemben. Válasz: semennyire.
hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés