hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív- és pr-tendert fog kiírni a Magyar Telekom

Átalakítanák a jelenlegi ügynökségi rendszerüket, ezután feladatokra szerződnének a kiválasztottakkal.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Én annak a pártján vagyok, hogy egy márka vagy találjon egy fix ügynökséget, akivel képes jó dolgokat készíteni hosszú távon vagy ahogy a Telekom csinálná, rotálja
feladatokra az ügynökségeket. Ebben az esetben a gond ott van, hogy teljesen mindegy, kit választ a Telekom, a végeredmény ugyanaz a sablonos szar lesz, amit már 10 éve
nyomatnak.
hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés