hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív- és pr-tendert fog kiírni a Magyar Telekom

Átalakítanák a jelenlegi ügynökségi rendszerüket, ezután feladatokra szerződnének a kiválasztottakkal.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Én annak a pártján vagyok, hogy egy márka vagy találjon egy fix ügynökséget, akivel képes jó dolgokat készíteni hosszú távon vagy ahogy a Telekom csinálná, rotálja
feladatokra az ügynökségeket. Ebben az esetben a gond ott van, hogy teljesen mindegy, kit választ a Telekom, a végeredmény ugyanaz a sablonos szar lesz, amit már 10 éve
nyomatnak.
hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés