hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A rejtett kincseket keresi az MTÜ új kampánya

A kampányhoz társul egy digitális élménymegosztó felület is, az Élményradar. A szlogen: „Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!”

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Mélyen elrejtett gondolatmorzsa a kampány mögött. Értelmetlen szlogen, százszor látott, vizuálisan unalmas megjelenés. Újabb kitűnő turisztikai kampány
milliárdokért. És itt nem a pénzzel van a legnagyobb gond, csak lenne már végre jó!
hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés