hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A rejtett kincseket keresi az MTÜ új kampánya

A kampányhoz társul egy digitális élménymegosztó felület is, az Élményradar. A szlogen: „Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!”

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Mélyen elrejtett gondolatmorzsa a kampány mögött. Értelmetlen szlogen, százszor látott, vizuálisan unalmas megjelenés. Újabb kitűnő turisztikai kampány
milliárdokért. És itt nem a pénzzel van a legnagyobb gond, csak lenne már végre jó!
hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés