hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügynökségi listát hirdet Fabricius Gábor

A Republic vezetője nyílt levélben bírálja a szerinte nem transzparens versenyeket.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Úgy látszik, senkinek nem jutottak még eszükbe ezek a kérdések:
1. Miért ne merülhetne fel összeférhetetlenség egy olyan listánál, amit a magyar reklámszakma ikonikus arca, Fabricius Gábor, a ROA tulajdonosa indít az ügynöksége
által szervezett Brandfestival neve alatt? (By the way: az indító sajtóközleményben miért nem tudja helyesen leírni a Brandfestival nevét?)
2. Miért lenne fair play az a lista, amit az a ROA kezdeményez, aminek első ikonikus kampánya a, a Vodafone magyarországi bevezetéséről minden volt csak nem fair?
(keressetek rá)
3. Miért lenne transzparens az a lista, amit az a ROA hirdet meg, ami fű alatt a matolcsysta bankok kommunikációját végzi (BP és KH) és jelenleg a szárazpistista titkos
megbízások nagy nyertese?
hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés