hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügynökségi listát hirdet Fabricius Gábor

A Republic vezetője nyílt levélben bírálja a szerinte nem transzparens versenyeket.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Úgy látszik, senkinek nem jutottak még eszükbe ezek a kérdések:
1. Miért ne merülhetne fel összeférhetetlenség egy olyan listánál, amit a magyar reklámszakma ikonikus arca, Fabricius Gábor, a ROA tulajdonosa indít az ügynöksége
által szervezett Brandfestival neve alatt? (By the way: az indító sajtóközleményben miért nem tudja helyesen leírni a Brandfestival nevét?)
2. Miért lenne fair play az a lista, amit az a ROA kezdeményez, aminek első ikonikus kampánya a, a Vodafone magyarországi bevezetéséről minden volt csak nem fair?
(keressetek rá)
3. Miért lenne transzparens az a lista, amit az a ROA hirdet meg, ami fű alatt a matolcsysta bankok kommunikációját végzi (BP és KH) és jelenleg a szárazpistista titkos
megbízások nagy nyertese?
hirdetés
hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés