hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyre több reklámos szeretne valódi dolgokat csinálni

Az M+ Listán 6. helyezett Leo Burnett vezetőivel, Farkas Vilmossal és Urvölgyi Balázzsal beszélgettünk.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kizárt dolognak tartom, hogy ez után az írás után még bárkinek kérdéses volna Marcel szerepe és jelentősége.

Teljesen nyilvánvaló: a mesterséges intelligenciával működő rendszer legfőbb feladata nem lesz más, mint PR-cikkeket generálni a Publicis-csoport ügynökségei
számára; olyan mondatokat, amiket a megkérdezettek mesterségesen, intelligenciával mondanak vissza, gépiesen ismételgetve, mennyire hidegen hagyja őket a “díjzárlat”;
hovatovább alig várták, hogy végre meglépje ezt az anyavállalat, hiszen egyébként is elegük van a fesztiválbizniszből, már régóta gyűlölik a reklámszakma ezen
álságos hozzáállását, csak ezt eddig nem akarták senkinek mondani, nehogy abból is csak a feszültség legyen.

A valódi dolgok csinálása iránti igényt egyébként teljesen megértem; gondoljunk csak bele, hogy a Leo Burnettben a szürkeállomány hány százaléka fordítódott arra,
hogy például megalkossa ezt a tökéletesen felesleges dolgot:
https://www.youtube.com/watch?v=TrZS_A7JbaY

Ugyanakkor értem a Marcel-korszak paradoxonát, ami ebben a dilemmában csúcsosodik kifele: “ha egy kollégánknak a között kell választania, hogy ez ember átvegyen-e egy
díjat Portorožban, vagy a Marcel által kínált lehetőségek segítségével mondjuk egy New York-i projekten dolgozzon egy ottani csapattal, nem biztos, hogy az előbbit
választaná.”

Még szép, hogy nem az előbbit választaná.

Inkább dolgozik a New York-i projekten, mert ha lejár a tilalomkorszak, részt vett egy olyan munkában, ami ha jól sikerül, biztos, hogy be fogják nevezni Portoroznál
jóval komolyabb fesztiválokra.

"Merde", mondja majd akkor Marcel, feltéve, hogy sikerül addig lefejleszteni.
hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés