hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyre több reklámos szeretne valódi dolgokat csinálni

Az M+ Listán 6. helyezett Leo Burnett vezetőivel, Farkas Vilmossal és Urvölgyi Balázzsal beszélgettünk.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kizárt dolognak tartom, hogy ez után az írás után még bárkinek kérdéses volna Marcel szerepe és jelentősége.

Teljesen nyilvánvaló: a mesterséges intelligenciával működő rendszer legfőbb feladata nem lesz más, mint PR-cikkeket generálni a Publicis-csoport ügynökségei
számára; olyan mondatokat, amiket a megkérdezettek mesterségesen, intelligenciával mondanak vissza, gépiesen ismételgetve, mennyire hidegen hagyja őket a “díjzárlat”;
hovatovább alig várták, hogy végre meglépje ezt az anyavállalat, hiszen egyébként is elegük van a fesztiválbizniszből, már régóta gyűlölik a reklámszakma ezen
álságos hozzáállását, csak ezt eddig nem akarták senkinek mondani, nehogy abból is csak a feszültség legyen.

A valódi dolgok csinálása iránti igényt egyébként teljesen megértem; gondoljunk csak bele, hogy a Leo Burnettben a szürkeállomány hány százaléka fordítódott arra,
hogy például megalkossa ezt a tökéletesen felesleges dolgot:
https://www.youtube.com/watch?v=TrZS_A7JbaY

Ugyanakkor értem a Marcel-korszak paradoxonát, ami ebben a dilemmában csúcsosodik kifele: “ha egy kollégánknak a között kell választania, hogy ez ember átvegyen-e egy
díjat Portorožban, vagy a Marcel által kínált lehetőségek segítségével mondjuk egy New York-i projekten dolgozzon egy ottani csapattal, nem biztos, hogy az előbbit
választaná.”

Még szép, hogy nem az előbbit választaná.

Inkább dolgozik a New York-i projekten, mert ha lejár a tilalomkorszak, részt vett egy olyan munkában, ami ha jól sikerül, biztos, hogy be fogják nevezni Portoroznál
jóval komolyabb fesztiválokra.

"Merde", mondja majd akkor Marcel, feltéve, hogy sikerül addig lefejleszteni.
hirdetés
hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés