hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Most bárki beletrombitálhat Donald arcába

Nagyszerű időtöltés reggelre, de akár délutánra, estére is.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Meg pontosabb lenne, hogy 439 millióSZOR éltek vele, hiszen én is éltem vele vagy harminchatszor, és mégsem vagyok 36. Illetve várjunk csak? Basszus, 36 vagyok! Akkor bocs,
helyes a statisztika.
#
"Eddig 439 millió ember élt a lehetőséggel."

Ez valószínűleg attól van, hogy már legalább fél éves ez a cucc, még a kampány alatt készült. De azért örülök, hogy felfedeztétek.

Sajnos a választás eredményét ismerve nekem már nem olyan vicces ez az oldal, inkább szomorú pótcselekvés.
hirdetés
hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés