hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mindshare-rel olimpiázik a Humán Telex

Egyedül indultak a tenderen, 3-4 milliárdot kezelhetnek.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
@lebowsky, de, kérdezünk.
#
Arról nem lehet többet tudni, hogy 3-4 milliárd forintos keretösszeg esetében miért csak egyetlen konzorcium tesz ajánlatot? Ez nem az első eset, és olyan szépen csendben
átlépünk az ilyen híreken, pedig aki a szakmában van az pontosan tudja, hogy 3-4 milliárd forint rendkívül nagy összeg. Hogyhogy nincs nyílt verseny, vagy tényleg senkit
nem érdekel? Nyilván halványan költői a kérdésem, de nem lehet ezekről a pályázati kiírásokról többet megtudni? Konkrétan azt, hogy mik voltak a pályázat
beadásának feltételei? Magyarul kérdezve: korlátozva volt a verseny, színlelt tender volt, vagy tényleg csak érdektelenségbe fulladt?
hirdetés
hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés