hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mindshare-rel olimpiázik a Humán Telex

Egyedül indultak a tenderen, 3-4 milliárdot kezelhetnek.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
@lebowsky, de, kérdezünk.
#
Arról nem lehet többet tudni, hogy 3-4 milliárd forintos keretösszeg esetében miért csak egyetlen konzorcium tesz ajánlatot? Ez nem az első eset, és olyan szépen csendben
átlépünk az ilyen híreken, pedig aki a szakmában van az pontosan tudja, hogy 3-4 milliárd forint rendkívül nagy összeg. Hogyhogy nincs nyílt verseny, vagy tényleg senkit
nem érdekel? Nyilván halványan költői a kérdésem, de nem lehet ezekről a pályázati kiírásokról többet megtudni? Konkrétan azt, hogy mik voltak a pályázat
beadásának feltételei? Magyarul kérdezve: korlátozva volt a verseny, színlelt tender volt, vagy tényleg csak érdektelenségbe fulladt?
hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés