hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mindshare-rel olimpiázik a Humán Telex

Egyedül indultak a tenderen, 3-4 milliárdot kezelhetnek.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
@lebowsky, de, kérdezünk.
#
Arról nem lehet többet tudni, hogy 3-4 milliárd forintos keretösszeg esetében miért csak egyetlen konzorcium tesz ajánlatot? Ez nem az első eset, és olyan szépen csendben
átlépünk az ilyen híreken, pedig aki a szakmában van az pontosan tudja, hogy 3-4 milliárd forint rendkívül nagy összeg. Hogyhogy nincs nyílt verseny, vagy tényleg senkit
nem érdekel? Nyilván halványan költői a kérdésem, de nem lehet ezekről a pályázati kiírásokról többet megtudni? Konkrétan azt, hogy mik voltak a pályázat
beadásának feltételei? Magyarul kérdezve: korlátozva volt a verseny, színlelt tender volt, vagy tényleg csak érdektelenségbe fulladt?
hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés