hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A marketingszakma esete a sajtburesszel

Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ádám,a Zing nem kínált ingyen sültkrumplit, "pusztán" extra adagot.
De ettől függetlenül, azt gondolom, hogy mindegyik cég a lehetőségeihez mérten harapott rá az elhangzottakra és próbálta kihozni belőle a maximumot.
Készült egy publicisztika (ezzel Te is megragadtad Kenderesi mester által generáltakat) és az élet megy tovább a sajtburik útján. :)
Hajrá Magyarok! Gratulálok minden magyar és nemzetközi sportolónak az elért sikereikért. Gergő
hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés