hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arculatváltás és új szlogen az Auchannál

A kapcsolódó kampányt a DDB készítette.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A vasárnapos rögtön ki is ugrik a koncepcióból, de a középső printen is szép a két kaland szó egymástól 15 cm-re.
hirdetés
hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés