hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szép lett a Szerencsejáték jubileumi imázsfilmje

12 helyszín, több száz statiszta, 800 golyó. A Trinity azt mondja, nem volt tudatos inspirációs forrás a Sony Bravia legendás Balls reklámja. 

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ez majdnem olyan, mint valami, ami jó volt egyszer, csak ez nem jó, de nyilván ebben húzták meg a különbséget aközött, meg eközött, hogy ne legyen átfedés, de akkor
meg miért lett mégis...krézi.
hirdetés
hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés