hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szép lett a Szerencsejáték jubileumi imázsfilmje

12 helyszín, több száz statiszta, 800 golyó. A Trinity azt mondja, nem volt tudatos inspirációs forrás a Sony Bravia legendás Balls reklámja. 

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ez majdnem olyan, mint valami, ami jó volt egyszer, csak ez nem jó, de nyilván ebben húzták meg a különbséget aközött, meg eközött, hogy ne legyen átfedés, de akkor
meg miért lett mégis...krézi.
hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés