hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A kormány szerint kampány indult a JWT ellen

És egyébként is ők csak az illegális bevándorlókat akarják megfékezni. 

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Mennyi mindent tudnánk tenni ahelyett, hogy kiszolgálunk vállalhatatlan és embertelen elképzeléseket, vagy populista önfényező szakkörként reagálunk erre, vagy
egymásnak ugrunk ezen ahelyett, hogy tanulnánk a helyzetből és összefognánk, átgondolnánk, mit tudunk tenni a vagdalkozáson túl.

Lásd például Event Studio (nem, nem ismertem őket eddig) Tom és Jerry vetítése a gyerekeknek. Nem fognak nyerni vele Cannesban, ráadásul még talán önreklámnak is
lehet minősíteni, mint mindent, de kit érdekel, amikor pár órára elhozzák a gyermekkort azoknak a pici embereknek, akiknek minden kimarad lassan az életük első
szakaszából, amiért érdemes gyermeknek lenni, amiért mindannyian visszavágyunk picit a gyermekkorba? Néha egy egészen apró dolog is elég ahhoz, hogy valaki embernek
érezhesse magát. Az is, aki kap, ls az is, aki ad.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés